نویسنده: رهام چهارشنبه، 14 بهمن 1394
ساعت 16:08

کیفیت نسخه Xbox One و PS4 عنوان Dirt Rally مشخص شد

3 از 5

Codemasters کمپانی سازنده عنوان Dirt Rally امیدوار است که این عنوان بر روی کنسول های Xbox One و PS4 با کیفیت FULL HD و 60 فریم اجرا شود. در طی مصاحبه ای با Videogamer، کمپانی Codemasters گفت که اعضای تیم ما با دقت بسیار در حال کار بر روی این دو پورت هستند و لازم به ذکر است که رسیدن به کیفیت ذکر شده بر روی PS4 آسان تر است. در ادامه می توانید صحبت های طراح این عنوان یعنی Paul Coleman را با سایت Videogamer مطالعه فرمایید:

ما بر روی PS4 خیلی خیلی به کیفیت FULL HD و 60 فریم نزدیک هستیم اما بر روی نسخه کنسول Xbox One باید کمی بیشتر کار کنیم، در کل باید این موضوع را بدانید که PS4 کمی راحت تر می تواند این عنوان را بر روی کیفیت ذکر شده اجرا نماید. 

جالب است بدانید که این کمپانی برای نسخه Xbox One این عنوان، تنظیمات پویا رزولوشن (این بدان معناست که در برخی از مناطق که افت فریم شدیدی رخ می دهد، به طور خودکار رزولوشن به 900 1600 کاهش پیدا می کند و بعد از طی کردن این مناطق، رزولوشن دوباره به Full HD افزایش پیدا می کند) در نظر گرفته است. همانطور که می دانید در این عنوان با بارش برف سنگین و جاده های بارانی روبرو هستیم، بنابراین باید همه جزئیات را مورد بررسی قرار دهیم تا این عنوان بر روی هر دو پورت با کیفیت FULL HD و 60 فریم اجرا شود.Dirt Rally در 5 آوریل (17 فروردین 1395) برای PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

رهام | اخبار | 03/02/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.