نویسنده: FariD شنبه، 17 بهمن 1394
ساعت 08:57

بازی H1Z1 برای انتشار کنسولی به دو بازی مجزا تبدیل می شود

4 از 5

همانطور که قبلاً گفته بودیم، قرار بود به زودی خبرهای بیشتری را در مورد نسخه کنسولی بازی H1Z1 در اختیار شما قرار دهیم.

بازی ترسناک و زامبی دار H1Z1، که در برنامه Early Access شبکه Steam محبوبیت قابل توجهی دارد، در حال توسعه برای عرضه در کنسول های خانگی است. امروز کمپانی Daybreak Game جزئیات قابل توجهی را در مورد آینده این بازی در PC و کنسول ها در اختیار بازی بازها قرار داد.

اولاً این که نسخه کنونی H1Z1 که برای کاربران PC در دسترس است، از بازار حذف خواهد شد. یک نسخه از این بازی به طور رسمی برای PC و کنسول ها عرضه خواهد شد و نسخه دیگری نیز برای Early Access ارائه می گردد.

نسخه King of the Kill معرف مودهای نبرد چندنفره در این بازی است و تابستان سال 1395 برای PC و PS4 و Xbox One عرضه می گردد. قیمت این بازی 19.99 دلار خواهد بود و پیش از این هم وجود ریزتراکنش ها برای دسترسی به تیکت هایی که مودهای خاصی را باز می کنند، تایید شده بود. بازی H1Z1: King of the Kill دارای مود Battle Royale و سایر گزینه های میدان مسابقات خواهد بود.

عنوان H1Z1: Just Survive نسخه جهان باز یا اپن ورلد بازی خواهد بود و پس از تفکیک بازی حاضر، فقط در برنامه Early Access شبکه Steam قابل دسترسی می باشد. این نسخه نیز قیمتی 19.99 دلاری خواهد داشت.

اگر تا قبل از 17 فوریه (28 بهمن) نسخه کنونی و حاضر این بازی را از شبکه Steam که باقیمت 19.99 دلار عرضه شده است خریداری کنید، به هر دو نسخه دسترسی خواهید داشت. آقای ینس اندرسن، مدیر خلاقیت های این بازی در مورد این تفکیک گفت:

«با توجه به فیدبک هایی که از جامعه دریافت کردیم، این دو نسخه واقعاً دو بازی متفاوت هستند و تا حد زیادی دو عنوان مستقل با مخاطبان متفاوت می باشند. دو تیم توسعه دهنده متفاوت بر روی پشتیبانی از H1Z1: Just Survive و H1Z1: King of the Kill کار خواهند کرد. هر دو این تیم ها واقعا قادرند که بر نیازهای بازیکنان هر یک از این عناوین تمرکز کرده و به آن ها پاسخ دهند».

همانطور که گفته شد، بازی H1Z1 فعلاً فقط در برنامه Early Access شبکه Steam موجود است.

FariD | اخبار | 06/02/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.