نویسنده: Mr.Berserk پنج شنبه، 05 فروردين 1395
ساعت 19:01

مشکل قانونی Ark: Survival Evolved

1 از 5

  Studio Wildcard سازنده بازی   Ark: Survival Evolved با یک مشکل قانونی مواجه شده که ممکنه تاثیر بدی بروی آینده این بازی بزاره .
 Ark: Survival Evolvedیک بازی در سبک Survival هست که در زمان دایناسورها میگذره  و یکی از موفق ترین بازی های Early Access برای Steam و Xbox One بوده .
مشکلی که برای این بازی بوجود اومده از طراح بازی آقای Jeremy Stieglitz هست که قبل برای استودیو Trendy Entertainment کار میکرده ایشون قبل از ترک Trendy Entertainment در سال 2014 توافق کردن که تا یکسال هیچ گونه فعالیت رقابتی به ضرر این استودیو انجام ندن و همچنین هیچ کدوم از اعضای Trendy Entertainment رو تشویق به رفتن از اونجا نکنن .
حالا استودیو Trendy ادعا میکنه که ایشون هر دو کار رو انجام داده .استودیو Wildcardهمسر آقای  Stieglitz رو بعنوان Co-founder معرفی کردن و حدود یک دوجین از اعضای قدیمی Trendy رو در لیست خودشون قرار دادن. قضیه دیگه که توسط Trendy مطرح شده اینه که  Stieglitz تکنولوژیی رو که در بازی Ark استفاده کرده در استودیوی سابق خودش  استفاده میکرده و حق کپی کردن اونرو نداشته .
استودیو Wildcard اعلام کرده که آقای  Stieglitz فقط برای این بازی  مشورت میدادن  ولی یک شخص که نامش فاش نشده گفته  که ایشون بیش از مشورت برای این بازی انجام دادن . دادگاه هنوز در جریان هست و استودیو Trendy قصد داره تا مانع ادامه فعالیت بازی Ark و همچنین خارج شدن اون از بازار فروش  بشه


Mr.Berserk | اخبار | 24/03/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.