نویسنده: FariD چهارشنبه، 18 فروردين 1395
ساعت 12:10

عنوان Uncharted 5 شاید با استودیوی جدیدی به وقوع بپیوندد

0 از 5

آقای Neil Druckmann از شرکت ناتی داگ اعلام کرد که استودیوی این شرکت واقع در کالیفرنیا، از ادامه این سری با عرضه Uncharted 5 توسط توسعه دهنده دیگر خرسند خواهد بود، منوط به آن که شرکت جدید استانداردها را رعایت کند.
آقای 
Druckmann که به عنوان مدیر خلاقیت ها در عنوان مورد انتظار Uncharted 4: A Thief's End فعالیت می کند، صراحتاً اعلام کرد که در یک مرحله، ناتی داگ مجبور خواهد بود در یک Uncharted بالقوه جدید دخیل باشد.وی گفت: «اگر یک بازی خوب بسازند، من شگفت زده خواهم شد» و افزود: «دوست دارم یک Uncharted بازی کنم که خودم روی آن کار نکرده باشم. این کار هیجان زیادی خواهد داشت». با این حال به گفته او، یک Uncharted جدید و کامل بدون حضور ناتی داگ وجود نخواهد داشت؛ وی گفت: «بدیهی است که به عنوان خالقان این فرنچایز، سهم بزرگی را در آن خواهیم داشت» و اضافه کرد: «ما فقط می خواهیم مطمئن شویم که شرکت جدید، ذات این بازی را به خوبی عرضه خواهند کرد».بازی Uncharted 4: A Thief's End قرار است در تاریخ 21 اردیبهشت 1395 به صورت انحصاری برای PS4 عرضه شود. شرکتناتی داگ چندین بار اعلام کرده است که این آخرین قسمت از داستان نیتن دریک خواهد بود و آخرین بازی این سری است که توسط این استودیو تولید می شود.
داستان این بازی به سه سال پس از وقایع Uncharted 3: Drake's Deception مربوط می شود و در آن، Nate به همراه مرشد دیرینه خود Sully و برادرش Sam در قالب یک تیم به دنبال یک گنج می روند که زمانی تحت مالکیت هنری ایوری، یک دزد دریایی افسانه ای انگلیسی تبار، قرار داشت.

FariD | اخبار | 06/04/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.