نویسنده: FariD چهارشنبه، 18 فروردين 1395
ساعت 11:16

در Uncharted 4 شاهد بازگشت شخصیت دونات دریک نخواهیم بود

5 از 5

به گفته کارگردان خلاقیت های عنوان Uncharted 4: A Thief's End، شخصیت دونات دریک در این بازی ظاهر نخواهد شد.طی مصاحبه ای که سایت GamesRadar با آقای Neil Druckmann از کمپانی ناتی داگ انجام داد، او اعلام کرد که در زمانی این شخصیت مد نظر سازندگان قرار داشت، اما در نهایت تیم تصمیم گرفت که این یار گرمابه و گلستان شخصیت Nate را از این قسمت پیش رو حذف کند.
وی گفت: «من نمی خواستم به قیمت برخی افراد، به داستان خنده اضافه کنیم» و افزود: «من فکر کردم که بیش از این ها بالغ شده ایم».
آقای 
Druckmann گفت: «ما در واقع کل داستان را مدل کردیم» و سپس گفت: «تیم تصمیم گرفت که این کار را انجام ندهیم. ما در این مورد خیلی بحث کردیم و به نوعی از تمام زوایا آن را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که اگر آن را در بازی قرار دهیم راحت نیستیم».
بازی 
Uncharted 4: A Thief's End قرار است در تاریخ 21 اردیبهشت 1395 به صورت انحصاری برای PS4 منتشر شود. داستان این بازی به سه سال پس از رویدادهای Uncharted: Drake's Deception مربوط می شود و در آن Nate با همسرش Elena از زندگی راحت خود خارج می شوند و به دنبال گنج افسانه ای دزدان دریایی می روند.
شرکت ناتی داگ به این آخرین سری از این فرنچایز جستجوی گنج، مشخصه های جدیدی را تزریق کرده است که از عمده ترین آن ها می توان افزودن محیط های بزرگ مقیاس برای کنکاش نام برد. علاوه بر این، Nate این بار در استفاده از مشت های خود چالاک تر و ماهرتر شده است و می تواند برای اجتناب از رویارویی با دشمنان، به صورت بهتری از تاکتیک های مخفی کاری بهره ببرد.
اگر چه که این آخرین بازی Uncharted این استودیو خواهد بود (شاید لازم به ذکر نباشد که آخرین بازی شامل شخصیت Drake می باشد)، اما توسعه دهنده آن تایید کرده که با کسب مسئولیت سری بعدی این فرنچایز از سوی تیم دیگر مشکلی ندارد، مشروط به آن که بتواند به خوبی از عهده آن برآید.این توسعه دهنده سابق بازی Crash Bandicoot همچنین اعلام کرد که دست کم یک بازی انحصاری دیگر برای PS4 را مد نظر دارد و گفت که به محض اتمام ساخت DLC تک نفره Uncharted 4، برنامه هایی برای بازدید مجدد نمونه های اولیه The Last of Us 2 را در نظر دارد.

 

FariD | اخبار | 06/04/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.