نویسنده: FariD چهارشنبه، 08 ارديبهشت 1395
ساعت 10:35

تا سال 2017 فقط یک DLC برای Dark Souls III خواهد آمد

4.67 از 5

آقای Hidetaka Miyazaki از کمپانی From Software اعلام کرد که دومین بخش از بسته های الحاقی بازی Dark Souls III اوائل سال 2017 وارد بازار خواهد شد.

طی مصاحبه ای که سایت تایوانی GNN با ایشان انجام داد، آقای میازاکی عنوان کرد که شرکت او در حال حاضر در حال کار بر روی «دو تکه بزرگ» برای این بازی اکشن RPG مورد تحسین منتقدین است.

با این وجود او همچنین خاطرنشان کرد که نخستین قسمت از DLC های این بازی قرار است در پاییز امسال عرضه شود و دومین بخش نیز در اوائل سال آینده میلادی عرضه خواهد شد.

هر دو این DLC ها به عنوان بخشی از Season Pass بازی Dark Souls III در دسترس قرار خواهد گرفت و قیمت آن قرار است 20 پوند باشد. هنوز جزئیات بیشتری در خصوص این دو DLC اعلام نشده است.

گفتنی است که بازی Dark Souls III در اوایل ماه جاری میلادی منتشر شد و به محض عرضه در صدر فروش بازارهای بریتانیا، از بین تمامی فرمت ها، قرار گرفت و بیشتر نسخه های فروخته شده آن مربوط به کنسول PS4 است. این بازی همچنین نسبت به سبق خود که در سال 2014 منتشر شد 61 درصد بیشتر فروش داشت.

سری ارواح یا همان Souls در سال 2009 و تحت عنوان Demon's Souls بر روی کنسول PS3 زندگی خود را شروع کرد. این بازی از همان اول تحسین شدید منتقدین را برانگیخت و سازندگان تشویق شدند که ادامه آن را با نام Dark Souls در سال 2011 در اختیار علاقمندان قرار دهند.

کمپانی From Software چند سال بعد این سری را با انتشار Dark Souls II ادامه داد و حال سومین قسمت از این سری نیز توانسته است موفقیت چشمگیری را عاید سازندگان کند. آقای میازاکی همچنین به سمت بازی انحصاری PS4 با نام Bloodborne رفت که شباهت های بسیاری با فرنچایز Dark Souls دارد. چیزی که برای طرفداران این فرنچایزها ناراحت کننده است این است که متاسفانه قرار نیست در آینده نزدیک شاهد سری بعدی Souls یا Bloodborne باشیم.

FariD | اخبار | 27/04/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.