نویسنده: FariD چهارشنبه، 08 ارديبهشت 1395
ساعت 10:57

تایید حضور شخصیت Clementine در فصل سوم The Walking Dead

5 از 5

کمپانی Telltale Games تایید کرد که شخصیت Clementine در فصل سوم فرنچایز The Walking Dead حضور خواهد داشت.

طی مصاحبه ای که سایت معتبر IGN با آقای Robert Kirkman خالق این فرنچایز آخرالزمانی زامبی محور محبوب انجام داد، وی اعلام کرد که می توانیم انتظار داشته باشیم که عناصر بیشتری از سری کتاب های کمیک این بازی در قسمت سوم ظاهر شوند.

وی گفت: «فصل سوم این سری Telltale برای من فوق العاده جذاب است. فصل سوم به آنچه که در حال حاضر در کتاب های کمیک داریم خیلی نزدیک است و کتاب هایی که هم اکنون در حال روانه شدن به بازار هستند به طور کلی در همان پنجره زمانی قرار دارند که داستان فصل سوم در آن روایت می شود».

«انقدر چیزهای جالب و مهیج در این بازی هست که فکر نمی کنم کسی انتظار داشته باشد. ما شاهد شخصیت کلمنتاین خواهیم بود و جایی که در آن است و اتفاقاتی که در موردش میفتد را می بینیم و این خیلی جذاب خواهد بود»

«همچنین، شبیه سری Michonne، فکر می کنم احتمالاً عناصر کمیک بیشتری وجود خواهد داشت که رویشان کار شود، آن هم به روشهایی جذاب. قصد ندارم خیلی شفاف سازی کنم، اما قطعا دست به دست خواهد چرخید و کمیک آن هم اندکی پر و پیمان تر از فصل 2 خواهد بود».

بازی The Walking Dead در سال 2012 برای آخرین نسل کنسول ها منتشر شد و یک بسته تحت عنوان Days 400 و نیز فصل دوم پر و بال داری را دریافت کرد. اوایل سال جاری میلادی، کمپانی Telltale Games مینی سری The Walking Dead: Michonne را نیز منتشر کرد.

تا به امروز فرنچایز The Walking Dead موفق شده بیش از 50 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته باشد و جایزه های متعددی را هم از سوی منتقدین دریافت کرده است که از بین آن ها می توان چندین جایزه بهترین بازی سال را ذکر کرد. بعدها دو فصل نخست برای کنسول های PS4 و X1 منتشر شد.

شایان ذکر است که سری کتاب های کمیک آقای Kirkman همچنین الهام بخش سریال تلویزیونی فوق العاده موفق FOX TV با بازی هنرمندان مشهور و معروف آقایان Andrew Lincoln و Norman Reedus است. ساخت فصل ششم این سریال اخیرا به اتمام رسیده و قرار است در پاییز سال جاری پخش شود.

انتظار می رود فصل سوم بازی The Walking Dead در ادامه سال جاری میلادی برای کنسول های نسل هشتم سونی و مایکروسافت عرضه شود.

FariD | اخبار | 27/04/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.