نویسنده: FariD شنبه، 22 خرداد 1395
ساعت 20:28

تصمیم Supermassive Games به همکاری با پلتفرم های دیگر

4.67 از 5

آقای Pete Samuels از کمپانی Supermassive طی مصاحبه ای که MCV با او انجام داد اعلام کرد که این شرکت قصد ندارد دیگر یک توسعه دهنده انحصاری پلی استیشن باشد. آقای ساموئلز که قبلاً بر روی بازی های محبوبی از پلتفرم PS4 نظیر Until Dawn کار کرده است، دلیل این کار را ارائه بازی هایی برای طیف وسیع تری از مخاطبان عنوان کرده است.

«ما یک استودیوی مستقل هستیم و مشتاقیم نسبت به حرکت رو به جلو، علاقمندیم به این که بازی هایمان را به دست طیف وسیعتری از مخاطبان نسبت به قبل برسانیم. این همان چیزی است که همه ما الان نسبت به آن هم نظر هستیم و این زمان مهیجی برای ما است.»

با این وجود، این توسعه دهنده هنوز ارتباط مثبتی با سونی دارد و از حمایت های آن شرکت قدردانی می کند:

«از زمانی که این استودیو پا به عرصه وجود گذاشت، یعنی از 8 سال پیش، همکاری نزدیکی با سونی داشته ایم. من عاشق این برهه بوده و هستم. آن ها برای کار عالی هستند. ما هم ارتباط قوی ای با آن ها داریم. به عقیده من بسیاری از کاری که با آن ها انجام می دهیم به خوبی همراستا با آن چیزی است که می خواهیم انجام دهیم و جایی که می خواهیم برویم.»

با این حال آن ها به سرعت این رابطه را قطع نخواهند کرد، چرا که همین الان دو عنوان را برای PS VR در دست توسعه دارند. این دو عنوان عبارتند از Tumble VR و Until Dawn: Rush of Blood و قرار است همزمان با PS VR عرضه شوند.

این که یک استودیوی کوچکتر خود را از شرکت مادر جدا کند و بازی های خود را در دسترس مخاطبان جدید با کنسول های متفاوت قرار دهد همواره جالب توجه بوده است. ما هم مشتاقیم ببینیم که اولین عنوان غیرانحصاری پلی استیشن آن ها پس از عنوان Doctor Who: The Eternity Clock چه خواهد بود.

FariD | اخبار | 11/06/2016
برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: دی 1394
    نظرها: 285
    تشکر: 24
    تشکرشده: 175
    کنسول‌های بازی:

    ممنون بابت خبر :in-lo:
    از همینجا باید یه تشکر جانانه از این کمپانی بکنیم که به ما PC بازی هم فکر می کنه :grin:

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.