نویسنده: FariD پنج شنبه، 27 خرداد 1395
ساعت 09:16

عدم ارتباط Prey به پروژه کنسل شده Prey 2

0 از 5

همانطور که در جریان هستید، نسخه جدیدی از بازی Prey در کنفرانس خبری Bethesda در نمایشگاه E3 امسال معرفی شد. این بازی آخرین میخ را بر تابوت پروژه کنسل شده Prey 2 کوبید. آقای Pete Hines رییس بازاریابی کمپانی بتسدا بر روی استیج برنامه زنده GameSpot حاضر شد و تایید کرد که: «حتی یک المان از Prey 2 [در Prey جدید] وجود ندارد. سایر اجنبی ها دیوانه وار می دوند و شما هم شکار آن ها هستید».

آقای هاینز توضیح داد که استودیوی Arkane این فرنچایز را به چنین مفهوم اصلی شکست و سپس آن را به صورتی که فکر می کند Prey باید باشد ساخت. وقتی از آقای هاینز سوال شد که آیا این یک بازی ترسناک است، وی پاسخ داد که اینگونه نیست اما «المان های روانی» در آن وجود دارد.

وی گفت: «شما نشانه هایی [از ترس] را در تریلر نمایش داده شده می بینید، اما این یک بازی شوتر اول شخص همه جانبه است». و ادامه داد: «این یک بازی مبتنی بر سیستم ها است که Arkane به آن شهرت دارد. این استودیو برای خلق جهان هایی حقیقتاً واقع گرایانه شهره است که در آن ها چیزها نه فقط ملموس هستند، بلکه منطق نیز وجود دارد و دلایلی در پشت هر چیز نهفته است».

وی همچنین گفت: «برای این که این ایستگاه فضایی به صورتی است که شما در این بازی می بینید یک دلیل وجود دارد، برای اکولوژی این آدم فضایی هایی که می بینید و نبرد و تلاششان برای بقا هم یک دلیل وجود دارد».

آقای هاینز اضافه کرد که گزینه های زیادی برای بازیکن وجود دارد، اما در عین حال تصریح کرد که این بازی جهان باز نخواهد بود. او گفت این بازی شبیه بازی open-level ای چون Dishonored است که در آن آزادی بسیاری دارید که به هر چیز به روش های مختلف نزدیک شوید.

FariD | اخبار | 16/06/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.