نویسنده: FariD شنبه، 19 تیر 1395
ساعت 10:43

صحبت های کارگردان فرنچایز Final Fantasy درباره پانزدهمین نسخه

0 از 5

آقای هیرونوبو ساکاگوچی خالق افسانه ای سری Final Fantasy طی سخنرانی ای در Bitsummit موارد جالبی را درباره عنوان Final Fantasy XV: Kingsglaive و چگونگی تعامل بازیکنان با آن بیان کرد.

آقای ساکاگوچی در اواخر سخنرانی خود، حضار را نسبت به تجربه Kingsglaive تشویق و ترغیب کرد. او گفت که این بازی «فوق العاده» است و همانند کسی که یک فیلم را ساخته می داند که چقدر روی این بازی کار شده است.

طبق گفته آقای ساکاگوچی، جلوه بصری این بازی حتی به مراتب بهتر از تریلرهایی است که از بازی منتشر شده است، داستانش «محشر» است و گروه چهار نفره مردانی که در این بازی ظاهر شده اند را توجیه می کند.

او در ادامه صحبت هایش توضیح داد که نخست وقتی که این چهار شخصیت اصلی یا پروتاگونیست را دیده، توی ذوقش خورده چرا که هیچ شخصیت مونثی در بازی نبود. اما پس از تماشای فیلم متوجه دلیل این موضوع شده و بر این باور است که بازیکنان می توانند پس از تماشای آن حتی لذت بیشتری از بازی ببرند.

متاسفانه آقای ساکاگوچی اطلاعات جدیدی را درباره پروژه های خود بیان نکرد و به ذکر این نکته اکتفا کرد که در حال تشکیل یک تیم جدید در استودیوی جدیدی در توکیو است و امیدوار است در آن بازی هایی منتشر کند که هواداران «چندین مدت است منتظر تجربه آن ها هستند».

FariD | اخبار | 09/07/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.