No Man’s Sky امروز در نواحی مختلفی عرضه شد و فردا نیز در اکثر نقاط جهان عرضه عمومی می شود. البته برای تجربه نسخه PC این بازی باید تا جمعه صبر کنیم. پیش از عرضه بازی صحبتهای فراوانی درباره رزولوشن و فریم ریت این بازی به روی PS4 انجام شده بود. این بازی با استفاده از الگوریتم ویژه ای دنیای خود را با انواع object ها پر می کند و تمام اینها را بدون نیاز به بارگذاری انجام می دهد. در آخرین تست فریم ریت انجام شده توسط Digital Foundry مشخص شد که No Man's Sky با رزولوشن 1080p و فریم ریت 30fps اجرا می شود اما گاهی اوقات این فریم ریت کاهش می یابد. شما معمولا وقتی با پای پیاده در حال جست و جو هستید با مشکل افت فریم مواجه نمی شوید. این کاهش زمانی خود را نشان می دهد که به موتور بازی فشار بیاید. به طور مثال زمانی که وارد جو یک سیاره جدید می شوید فریم ریت بازی به طور محسوسی کاهش می یابد. اما طبق گفته Digital Foundry اگر زیاد به موتور بازی فشار نیاید با افت فریم های بسیار کمی در طول بازی رو به رو خواهید شد.
نظرات