نویسنده: FariD چهارشنبه، 27 مرداد 1395
ساعت 08:00

جزئیات جدید از بازی Battlefield 1

5 از 5

در جریان پخش زنده کنفرانس EA در Gamescom 2016، آقای Lars Gustavsson کارگردان خلاق Battlefield 1 درباره برخی از المان های جدیدی که قرار است وارد این بازی شوتر اول شخص شود صحبت کرد.

آقای گوستاوسون در مورد جزئیات اسب های موجود در این بازی صحبت کرد و آن ها را به عنوان روشی «سریع اما شکننده» برای گشت و گذار در نقشه بازی توصیف نمود. بازیکنان پس از انتخاب کلاس اسب، به عنوان سواره نظام به جایی اعزام می شوند که در آنجا می توانند با تیم مقابل نبرد کرده و آن ها را لگدمال کنند. آیتم دیگری که معرفی شد، کاروان زرهی است که به عنوان یک موجود عظیم الجثه جدید در بازی توصیف شد. این کاروان برای متعادل کردن وزنه رقابت به سمت تیم در حال شکست مورد استفاده قرار می گیرد.

افزون بر این، «کلاس های نخبه» یا Elite Classes به عنوان آیتم هایی معرفی شد که می توان در نقشه پیدا کرد. این آیتم ها بازیکنان را به کاراکترهایی ویژه تبدیل می کنند و به آن ها قدرت های بسیار، و در عین حال ضعف های قابل توجه در برخی ویژگی ها، می بخشند. به عنوان مثال، سرباز آتشین یا Flame Trooper فقط در فواصل کوتاه می تواند اثربخش باشد، اما به یک ماسک گازی مجهز است. با این حال پاسدار یا Sentry به خوبی زره پوش است اما به دلیل نداشتن ماسک می تواند به راحتی با گاز از بین برود.

گفتنی است که بتای این بازی در تاریخ 10 شهریور برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی در دسترس قرار می گیرد.

FariD | اخبار | 17/08/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.