نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 04 ارديبهشت 1397
ساعت 16:00

محتواها و بروزرسانی های جدیدی برای Battlefield 1 در راه هستند

0 از 5

استودیو دایس، به تازگی اطلاعات جدیدی از روند ارائه محتواها و آپدیت‌های بازی بتلفیلد ۱ منتشر کرده است.

تقریبا یک سال و نیم است که از انتشار بازی Battlefield 1 می‌گذرد و از آن موقع، استودیو DICE چندین بسته الحاقی و محتواهای بروزرسانی برای آن منتشر کرده است. اخیرا و در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ این استودیو فاش کرده که هنوز محتواهای بیشتری را برای این بازی در دست توسعه دارد. با این حال، دایس این را هم گفته که روند انتشار ماهانه پچ‌های بازی، در پایان ماه ژوئن (۹ تیر) متوقف خواهد شد.

دایس این اطلاعیه را از طریق یک پست وبلاگی اعلام کرد، و در توضیح آن نوشت که «حالا که آخرین DLC با محوریت چند نقشه (Apocalypse) در دسترس است، استودیو قصد دارد سرعت انتشار آپدیت‌ها را از چند ماه آینده کم‌تر کند.» اما قبل از این، تغییرات بزرگی هم در راه هستند. اولین مورد این است که برخی نقشه‌ها که برای آزاد شدن، حتما نیاز به تمام کردن DLCها بود نیز به رایگان در اختیار همه قرار می‌گیرد؛ در این مورد نقشه Rupture از هم‌اکنون در دسترس است. نقشه‌های بیشتر نیز در ماه آینده میلادی در دسترس همه بازیکنان قرار خواهد گرفت.

این بازی در ماه ژوئن (خرداد - تیر) نیز، شاهد از راه رسیدن یک ماد جدید خواهد بود. این حالت که عملیات شوک (Shock Operations) نام دارد، تغییراتی را در حالت عملیات‌های معمولی بازی ایجاد می‌کند، و بازیکن ماموریت جنگیدن در چند نقشه را در یک کمپین خواهد گرفت. گفتنی است، تمرکز ماد Shock Operations روی یک نقشه است اما همچنان شیوه مبارزه، به شکل بخش-به-بخش خواهد بود. این حالت از ۴۰ بازیکن پشتیبانی می‌کند، که قابل بازی در ۵ نقشه است. بیشتر نقشه‌ها نیز از طریق بسته DLC نقشه‌ها به بازی اضافه می‌شوند. به این ترتیب، با توجه به اینکه دایس ماد عملیات شوک را در اختیار همه می‌گذارد، این به معنای آن است که از طریق این ماد، نقشه‌های آن بسته الحاقی نیز به رایگان قابل دریافت است.

ماه ژوئن، همچنین آخرین ماهی خواهد بود که دایس، بروزرسانی‌های منظم ماهانه بازی را منتشر خواهد کرد. تا پیش از این، آپدیت‌های ماهانه تغییرات و قابلیت‌های متنوعی را به بازی اضافه می‌کرد. به هر شکل، دایس درباره اینکه پس از ماه ژوئن چه برنامه‌هایی دارد، یا اینکه طرفداران می‌توانند انتظار آپدیت‌ها را، ولو کم‌تر از قبل داشته باشند چیزی نگفته است.

در اخبار دیگری از بتلفیلد ۱، اخیرا گمانه‌زنی‌هایی مطرح شده بود که بازی بعدی این سری، در دوران «جنگ جهانی دوم» جریان خواهد داشت. این بازی که ظاهرا «Battlefield V» نام دارد، همچون بازی بتلفیلد ۱ دارای چند خط داستانی مختلف در بخش کمپین بوده و حالت کو-آپ یا مشارکتی نیز خواهد داشت. این بازی، گرچه هنوز به شکل رسمی معرفی نشده است، ولی می‌دانیم که امسال قطعا یک بازی جدید از سری بتلفیلد در راه خواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.