نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 04 ارديبهشت 1397
ساعت 10:05

اولین تورنمنت بزرگ PUBG معرفی شد

1 از 5

عنوان PlayerUnknown's Battlegrounds میزبان رویدادی با 2 میلیون دلار جایزه خواهد بود

هنگامی که آقای Brendan Green، ملقب به PlayerUnknown، به پررنگ شدن نقش ورزش‌های الکترونیکی (eSports) در این بازی ابراز علاقه کرد، کسی انتظار نداشت منظورش به همین زودی باشد. اما ظاهراً این اتفاق افتاده و کمپانی PUBG Corp، مراسم PUBG Global Invitational 2018 را معرفی کرده است. به گزارش Polygon، در این مراسم که تابستان امسال در شهر برلین آلمان برگزار خواهد شد، بیست تیم برای 2 میلیون دلار رقابت خواهند کرد. علاوه بر این، این تورنمنت دو برنده خواهد داشت، یکی برای زاویه‌ی دید اول شخص و دیگری برای زاویه‌ی سوم شخص.

اولین تورنمنت این عنوان سال گذشته طی مراسم Gamescom برگزار شد و جایزه‌ی آن 350 هزار دلار بود و از این لحاظ، تورنمنت امسال قدم بزرگی برای رسمی‌تر شدن نقش eSports در این عنوان بوده است.

pubg flare gun calling in 1 768x445

حرکت PlayerUnknown’s Battlegrounds به سمت eSports در مقایسه با رقبایش مثل Fortnite سریع نبوده. یکی از دلایل آن، باگ‌های دردسرساز این بازی هستند که بازی کردن در سطح حرفه‌ای را مختل می‌کنند و پروسه‌ی رفعشان زمان‌بر خواهد بود. در صورت حل این مشکلات، می‌توان انتظار پررنگ شدن نقش eSport را برای این بازی داشت. تورنمنت PUBG Global Invitational 2018 از 3 تا 7 مردادماه سال جاری در جریان خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.