نویسنده: FariD دوشنبه، 05 مهر 1395
ساعت 07:35

شرح ESRB از خط داستان اصلی Battlefield 1

5 از 5

تعریف ESRB برای عنوان Battlefield 1 منتشر شده و حاوی اطلاعات کوچکی از خط داستانی این بازی می باشد. شخصیت اصلی در این بازی برای انجام ماموریت ها و اتمام داستان اصلی بازی باید نقش های خلبان هواپیمای جنگی، نیروی زرهی، چریک و پیام رسان را بازی کند.

تا این لحظه چیزهای زیادی درباره مود تک نفره Battlefield 1 اعلام نشده است، با این حال اعضای سرویس EA Access قادر خواهند بود یک هفته پیش از انتشار رسمی بازی، آن را تجربه کنند. متن کامل شرح ESRB بازی را در زیر مشاهده می کنید. شایان ذکر است که عنوان Battlefield 1 در تاریخ 30 مهر منتشر خواهد شد.

«این یک بازی شوتر اول شخص است و داستان آن در مکان های گوناگون در جریان جنگ جهانی اول روایت می شود. به تدریج و در جریان بازی، بازیکنان در این بازی نقش هایی چون خلبان هواپیمای جنگی، نیروی زرهی، چریک و پیام رسان را باید بازی کنند تا داستان آن را به اتمام برسانند. کاراکترهای این بازی برای کشتن سربازان دشمن در قالب نبردهای دیوانه وار و واقع گرایانه، از تپانچه، کلت، مسلسل و نارنجک بهره می برند. چیزی که نبردهای این بازی را پررنگ می کند وجود تیراندازی های پرتکرار، فریادهای ناشی از درد، و انفجارات فراوان است. برخی از مراحل این بازی دشمنانی را به تصویر می کشد که در حال استفاده از شعله افکن می باشند؛ در این لحظات می توانید فریاد سربازانی که در بین این شعله ها گیر افتاده اند را بشنوید. بازیکنان می توانند همچنین برای زخمی کردن و کشتن دشمنان به صورت مخفیانه، از چاقو و دشنه نیز استفاده نمایند. همچنین گاهی اوقات که دشمنان مورد ضربه قرار می گیرند، فوران خون آنان قابل مشاهده است. یکی از مراحل، وجود خون و جسدهای فراوان بر روی یک ساحل را نشان می دهد که پیامد یکی از نبردهای این بازی است. همچنین قابل ذکر است که کلمه f**k در مکالمه افراد مورد استفاده قرار می گیرد».

FariD | اخبار | 26/09/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.