نویسنده: FariD شنبه، 01 آبان 1395
ساعت 11:51

The Order: 1886 آینده ای خواهد داشت

5 از 5

این روزها خبرهای خوبی درباره بازی های بسیار پرطرفدار می شنویم. اول شنیدن کار بر روی نسخه بعدی Red Dead جامعه گبمرها را هایپ کرد و حال خبرهای خوبی از بازی The Order: 1886 به گوش می رسد. این بازی چند سال پیش به عنوان بخشی از یک داستان بسیار بزرگتر منتشر شده است و قطعاً می توان گفت که احتمال انتشار بازی های دیگر در ادامه این عنوان وجود دارد. پس از انتشار این بازی، هم ناشر آن که شرکت سونی بود و هم شرکت توسعه دهنده یعنی Ready at Dawn خیلی اطلاعات دلگرم کننده ای درباره آینده دار بودن این عنوان ندادند ولی پروژه های متفاوتی را معرفی کردند. با این وجود، در جریان مصاحبه ای که Game Informer با آقای Ru Weerasuriya کارگردان و خالق این بازی انجام داده است، با توجه به گفته های او می توانیم امیدوار باشیم که چیزهای بیشتری را از وارثان سلطان آرتور ببینیم:

«بهترین جوابی که می توانم بدون دادن اطلاعات بیشتر به این سوال بدهم که آیا [برای این بازی] آینده ای وجود دارد یا نه این است که بگویم بله. این IP آینده ای خواهد داشت. این آینده هم قطعا درون همین IP جای دارد. آن آینده پیش از این هم چیزی بود که از خیلی وقت پیش و از اولین روزهایی که کار بر روی این IP را شروع کردیم وجود داشته است. همانطور که می دانید و اگر این عنوان را بازی کرده باشید متوجه وجود یک خط داستان طولانی تر می شوید. یک داستان بزرگ مقیاس تر وجود دارد، و این یک IP است که حقیقتاً خط داستانی اش بزرگتر از چیزی است که خلق کرده ایم. لذا قطعاً پاهای دیگری برای این IP وجود دارد».

وقتی از آقای ویراسوریا سوال شد که آیا شرکت سونی قصد دارد که این IP را جلو ببرد یا نه، وی پاسخ صریحی نداد و فقط این جواب را داد که «در این مورد از خود سونی بپرسید».

خودم علاقه وافری به بازی The Order: 1886 داشته و دارم. قطعا مشتاق ادامه دار بودن این بازی، یا حتی وجود یک فرنچایز بسیار بزرگتر هستم. محیط و سطح گرافیکی این بازی خیلی جذاب و فریبنده بود و حال اگر مثلاً برای کنسول PS4 تهیه شود حتی تصور آن با کیفیت 4K امکان پذیر نیست! این بازی هوادار کم ندارد و امیدواریم در آینده چیزهای بیشتری از آن بشنویم.

FariD | اخبار | 22/10/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.