نویسنده: FariD دوشنبه، 10 آبان 1395
ساعت 12:39

مارک سرنی: پشتیبانی از PS4 Pro کار چندانی ندارد

5 از 5

چیز زیادی تا انتشار PS4 Pro نمانده و این کنسول قرار است به صورت رسمی در تاریخ 20 آبان منتشر شود. حال هرچه بیشتر به موعد انتشار این کنسول نزدیک می شویم، اخبار و اطلاعات بیشتری از کمپانی سرگرمی های تعاملی سونی به بیرون درز می کند. در تازه ترین خبر، آقای مارک سرنی معمار سیستمی این شرکت با وبسایت ژاپنی AV Watch در مورد این کنسول بیشتر صحبت کرده است.

آقای سرنی خاطرنشان کرد که هدف آن ها این است که کاری که لازم باشد توسعه دهندگان برای فراهم کردن پشتیبانی از PS4 Pro برای یک بازی انجام دهند بیش از یک درصد کل نفر ساعت های صرف شده برای توسعه کامل یک بازی بیشتر نباشد.

سرنی همچنین توضیح داد که افزایش عملکرد و کارایی نیازی به افزایش قابل توجه اندازه کنسول نداشت. کنسول PS4 Pro در واقع 19 درصد از مدل CUH-1200 کنسول معمولی PS4 که پارسال منتشر شد بزرگتر می باشد.

در نهایت او این موضوع را ذکر کرد که برآورد شخصی اش این است که رندر کردن کیفیت 4K محلی بر روی صفحه نمایش به توان محاسباتی دست کم 8 ترافلاپسی نیاز دارد و این چیزی نیست که بتوان امسال با قیمتی معقول به آن دست پیدا کرد. به بیان بهتر، کاربران قادر خواهند بود که در یک نگاه اجمالی، تفاوت بین بازی های اجراشده با PS4 معمولی و نسخه ارتقایافته PS4 Pro را تشخیص دهند و متوجه تمایز آن ها شوند.

FariD | اخبار | 31/10/2016
برچسب‌ها
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    آقا این جمله
    "در نهایت او این موضوع را ذکر کرد که برآورد شخصی اش این است که رندر کردن کیفیت 4K محلی بر روی صفحه نمایش به توان محاسباتی دست کم 8 ترافلاپسی نیاز دارد و این چیزی نیست که بتوان امسال با قیمتی معقول به آن دست پیدا کرد"
    خیلی خطرناکه . خیلی زیااااد . اینا نیان 2 سال دیگه یک PS4 Pro 2 بسازن . سونی با این سیاست های عجیب و غریب جدیدش اصلا بعید نیست اینکارو انجام بده

    ‏farid از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 293
    تشکر: 346
    تشکرشده: 281
    پروفایل psn: Farids1988
    رتبه لیدربرد psn: 103
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: SirGhas
    آقا این جمله "در نهایت او این موضوع را ذکر کرد که برآورد شخصی اش این است که رندر کردن کیفیت 4K محلی بر روی صفحه نمایش به توان محاسباتی دست کم 8 ترافلاپسی نیاز دارد و این چیزی نیست که بتوان امسال با قیمتی معقول به آن دست پیدا کرد" خیلی خطرناکه . خیلی زیااااد . اینا نیان 2 سال دیگه یک PS4 Pro 2 بسازن . سونی با این سیاست های عجیب و غریب جدیدش اصلا بعید نیست اینکارو انجام بده

    دقیقا. فیل اسپنسر تو آخرین مصاحبش طعنه جالبی به سونی زد و گفت ما قرار نیست بازار کنسول ها رو مث بازار کارت گرافیک کنیم! حرکتی که ظاهرا سونی جزو سیاست های کاریش قرار داده. این اصلا جالب نیست. با این که الان همه جا رو پر کرده که آقا قرار نیس هیچ بازی انحصاری ای برای pro وجود داشته باشه اما با این طرز رفتار این شرکت اصلا بعید نیست تا چند وقت دیگه به بهانه های واهی نظیر این که فلان بازی به RAM زیاد نیاز داره و قابل اجرا روی PS4 معمولی نیست، بازی هایی رو انحصاری pro قرار بده. :angry:

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.