نویسنده: FariD پنج شنبه، 13 آبان 1395
ساعت 12:45

اسکرین شات های جدید از بازی انحصاری NiOh

5 از 5

کمپانی Koei Tecmo امروز چندین اسکرین شات مستقیم جدید از بازی مورد انتظار NiOh منتشر کرد. این بازی قرار است در تاریخ 21 بهمن به صورت انحصاری برای PS4 منتشر شود.

در این اسکرین شات ها تصویر سه کاراکتر جدید به چشم می خورد: ایشیدا میتسوناری، اوتانی یوشیتسوگو و شیما ساکون. تمامی این کاراکترها شخصیت های تاریخی واقعی هستند و در عهد Sengoku جزو سامورایی های فعال بوده اند. خصوصاً اگر از طرفداران سریال «جنگجویان سامورایی» باشید، نام این سه شخص باید برایتان کاملاً آشنا باشد.

در این اسکرین شات ها همچنین این موارد به تصویر کشیده شده است: تصویر یک غول و باس جدید به نام Nue؛ یک مرحله جدید به نام Hieizan؛ تکنیک های جدید موسوم به Onmyodo که ویلیام را قادر می سازد که به صورت موقتی از روح های نگهبان خود برای حمله و نیز انرژی بخشیدن به اسلحه های خود استفاده کند؛ و مهارتی به نام Jyumonji که به کمک دو شمشیر اجرا می گردد.

تمامی این اسکرین شات ها را می توانید در زیر مشاهده کنید.

 

FariD | اخبار | 03/11/2016
برچسب‌ها
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    چقدر خوب شده گرافیک این بازی . اگر درجه ی سختی هم براش تعریف کنن دیگه عالی میشه . اولین تجربه ای که داخل سایت از بازی داریم ، درجه ی سختی بازی در حد "وامصیبتا" معرفی میکنه . با اون درجه ی سختی اصلا نمیشه رفت طرف بازی :q|

    ‏farid از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.