نویسنده: FariD سه شنبه، 18 آبان 1395
ساعت 10:20

بتای چندنفره برای Mass Effect: Andromeda

5 از 5

عنوان Mass Effect: Andromeda نسخه بتای چندنفره خواهد داشت. این موضوع را آقای Fabrice Condominas تهیه کننده این بازی در حساب توییتر خود تایید کرده است.

همین امروز هم می توانید از طریق وبسایت Bioware برای این نسخه بتا ثبت نام نمایید، اما این موضوع را فراموش نکنید که شرکت در نظرسنجی مربوطه زمان زیادی از شما را خواهد گرفت. علاوه بر این اگر جزو کاربران PC هستید باید به شما بگوییم که خیلی خود را درگیر اخبار مربوط به نسخه بتا نکنید چرا که تا الان این نسخه فقط برای ارائه در کنسول های PS4 و XB1 تایید شده و موجود خواهد شد.

برای ثبت نام در نسخه بتا اول از همه به یک حساب EA نیاز دارید. از همان حساب می توانید اکانت EA خود را به هرکدام از حساب های Origin یا PSN یا Xbox live متصل کنید. سپس باید در یک ماراتن نظرسنجی شرکت کنید و به سوال های بی شمار و خسته کننده ای درباره بازی های مورد علاقه، گرایش های بازی، و انواع و اقسام اینگونه پرسش ها پاسخ دهید. پس از تمامی این ها، فقط کافی است مربع کنار جمله «Mass Effect Andromeda Multiplayer Tech Test» را تیک بزنید. تازه بعد از این کار با سوالات بیشتری هم رو به رو خواهید شد! در نهایت اجازه ثبت درخواست بتای مولتی پلیر این بازی به شما اعطا می گردد.

همانطور که در بالا گفته شد، به نظر می رسد که این بتا برای PC نخواهد آمد. این موضوع به صورت رسمی تایید نشده است اما وقتی که نظرسنجی را تکمیل می کنید از شما پرسیده می شود که از بین دو گزینه PS4 و XB1 دوست دارید روی کدام یک این تست فنی نسخه بتا را انجام دهید و گزینه دیگری غیر این دو پلتفرم وجود ندارد.

خاطرنشان می شود که هنوز تاریخ دقیق انتشار این بازی اعلام نشده است.

FariD | اخبار | 08/11/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.