نویسنده: مهدی افتخاری پنج شنبه، 07 تیر 1397
ساعت 14:52

دلیل شکست Mass Effect Andromeda از زبان سازندگان

0 از 5

به گفته بایوور، شکست بازی مس افکت به خاطر تاثیر عوامل بیرونی بود.

مس افکت اندرومدا یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سال 2017 و شرکت EA بود. اما متاسفانه بازخوردهای منتقدان و بازیکنان نسبت به این بازی چندان خوب نبودند و شاید بتوان اندرومدا را یکی از بدترین بازی‌های بایوور دانست. اما آیا امکان داشت که تحت شرایط دیگری اینگونه نباشد؟

Mark Darrah، تهیه کننده اجرایی بایوور، با گذاشتن پستی در توئیتر عقیده خود در مورد اینکه چرا مس افکت اینقدر مورد انتقاد قرار گرفت بیان کرد. او گفت، می‌داند که اندرومدا یک بازی مملو از مشکلات فنی است، اما بسیاری از عوامل خارجی باعث شدند که مس افکت تا این حد منفور شود.

زمان نامناسبی بازی را منتشر کردیم. Horizon، Nier، Nioh و Zelda همه در بازه زمانی نزدیک به مس افکت عرضه شدند. هر کدام از این عناوین یک مکانیزم را بهتر از بازی ما پیاده سازی کردند. پس جای تعجبی ندارد اگر حتی سیستم‌هایی که ما خوب در بازی طراحی کردیم هم مورد انتقاد قرار گیرند. اگر ما اندرومدا را زمان دیگری عرضه می‌کردیم نمره آن از 72 درصد به 90 درصد نمی‌رسید، اما مطمئنا به 78 درصد می‌رسید.

او اضافه کرد، حرف‌هایی که بین بازیکنان درباره بازی ردوبدل می‌شدند هم مسلما در این بازخورد منفی تاثیر داشتند. او بر این باور است که برعکس مس افکت، دراگون ایج در زمان مناسبی به بازار عرضه شد، سال 2014. سالی که عناوین بزرگی منتشر نشدند.

بلایی که سر مس افکت اندرومدا آمد، به خاطر بازی‌های بهتری بود که با فاصله کمی از آن به دست بازیکنان رسیدند.

بازی‌مگ امتیاز 7.6 را به این بازی داده است. قاسم ممتاز در خلاصه‌ی نقد آن نوشت:

Mass Effect Andromeda بازی است که شروع ضعیفی دارد. باگ‌های زیاد، رابط کاربری سخت و صفحه‌ی تجهیزات قدیمی و بهم ریخته، انیمیشن‌های بد شخصیت‌ها و هوش مصنوعی ضعیف، مجموعه‌ای از ضعف‌ها را تشکیل می‌دهند که می‌توانند شما را از بازی دلسرد کنند. اما خوشبختانه اندرومدا روند صعودی دارد و هرچقدر که در بازی پیشرفت می‌کنید، بهتر و بهتر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.