نویسنده: FariD شنبه، 29 آبان 1395
ساعت 13:58

تاریخ عرضه DLC جدید Star Wars Battlefront

5 از 5

دو کمپانی EA و DICE اعلام کردند که آخرین بسته DLC عنوان Star Wars Battlefront با نام Rogue One: Scarif برای دارندگان سیزن پس این بازی در تاریخ 16 آذر و به همراه DLC واقعیت مجازی Rogue One: X-Wing VR Mission برای PS4 عرضه می شود.

بسته الحاقی Rogue One: Scarif چهار نقشه جدید را اضافه می کند. یکی از نقشه ها Scarif است، سیاره استوایی ای که در تریلر جدید منتشر شده برای Rogue One مشاهده می شود. این بسته الحاقی دو کاراکتر هیرو جدید نیز اضافه می کند: Jyn Esro و Orson Krennic. این دو هیرو در فیلم در حال ساخت جنگ ستارگان نیز نقش دارند.

با توجه به این که Rogue One در تاریخ 26 آذر وارد گیشه ها می شود، اینطور استنباط می شود که EA قصد داشته که DLC جدید Battlefront را پیش از آن عرضه کند.

روز گذشته دقیقاً نخستین سالگرد انتشار Battlefront بود و EA به منظور گرامیداشت این رویداد، جشنواره DLC های خود که قبلاً اعلام کرده بود را اندکی زودتر از تاریخ اعلام شده (که در اصل قرار بود از 8 آذر شروع شود) آغاز نمود. با شروع از دیروز و تا پایان 30 آبان، دارندگان عنوان Battlefront می توانند سه DLC نخست این بازی را به صورت رایگان تجربه کنند.

FariD | اخبار | 19/11/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.