نویسنده: FariD چهارشنبه، 29 دی 1395
ساعت 08:40

دموی رایگان Watch Dogs 2 برای PS4

5 از 5

پس از معرفی دنیای DedSec به بازیکنان در نخستین قسمت Watch Dogs، قسمت بعدی آن یعنی Watch Dogs 2 حوزه این بازی سریالی را به محله های روشن و پرنور سان فرانسیسکو گسترش داد. حال هم بازیکنان می توانند طی یک دموی رایگان، چند ساعت گیم پلی را تجربه نمایند.

یوبیسافت اعلام کرد که هم اکنون یک دموی رایگان از بازی Watch Dogs 2 برای کاربران PS4 موجود است، اما چنین دمویی برای کاربران XB1 هفته دیگر و در تاریخ 5 بهمن ارائه می شود. این دمو تا 3 ساعت گیم پلی را برای بازیکنان باز می کند و در قالب آن تمام جهان باز این بازی پیش روی بازیکن قرار می گیرد تا بنا بر علاقه چه به صورت تک نفره و چه به صورت مولتی پلیر بازی کنند.

گفتنی است که بازی Watch Dogs 2 ماه نوامبر سال گذشته میلادی به صورت ادامه ای بر قسمت اول منتشر شد و یوبیسافت بسیاری از انتقادهایی را که بازیکنان قسمت اول بر این بازی وارد کردند را برطرف نمود. یوبیسافت بدین منظور یک پروتاگونیست گیراتر و شخصیت هایی محبوب تر را به کار گرفت و از یک تن جالبتر و روشن تر بهره برد. همچنین جهان باز این بازی هم غنی تر است و جزئیات بیشتری دارد که این را مرهون جابجایی به سان فرانسیسکو در این قسمت است. این بازی هم اکنون برای کنسول های نسل هشتم و نیز کامپیوترهای شخصی موجود و قابل تهیه است.

FariD | اخبار | 18/01/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.