نویسنده: FariD سه شنبه، 08 فروردين 1396
ساعت 10:22

پشتیبانی Media Player از ویدئوهای 4K

5 از 5

امروز برای اپلیکیشن Media Player در کنسول های PS4 یک آپدیت ارائه می شود که قابلیت پشتیبانی از فایل های ویدئویی 4K را به کنسول های PS4 Pro اضافه می کند. این به معنای آن است که پس از این به روز رسانی، می توانید فایل های تصویری با فرمت mp4 و کیفیت 4K را که بر روی یک فلش USB ذخیره کرده اید یا در یک سرور خانگی دارید، در اپ Media Player اجرا کنید و از آن ها لذت ببرید.

طبق گفته آقای John Koller مدیر بخش بازاریابی برند پلی استیشن، در وبلاگ پلی استیشن، از این پس سرور خانگی شما به صورت خودکار به عنوان یک گزینه مدیا در این پلیر ظاهر می شود و در نتیجه به سرعت و به سادگی می توانید مدیای خود را بیابید.

اگر هم جزو دارندگان PS VR در کنار PS4 Pro هستید، با این آپدیت مدیا پلیر شما قابلیت اجرای محتوای ویدئویی واقعیت مجازی با کیفیت 4K را پیدا خواهد کرد. رزولوشن صفحه نمایش PS VR به صورت 1920*RGB*1080 است، لذا ویدئوهای VR با کیفیت 4K با کیفیت بصری بیشتری نسبت به ویدئوهای VR با کیفیت HD به نمایش در خواهد آمد. آقای کولر همچنین یادآوری کرد که استریم 4K مورد پشتیبانی می باشد (همانطور که قبلاً هم این قابلیت وجود داشت) و شامل پشتیبانی از 4K در اپ هایی نظیر Netflix و YouTube و Hulu می شود.

منبع: وبلاگ پلی استیشن

FariD | اخبار | 28/03/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.