نویسنده: FariD پنج شنبه، 10 فروردين 1396
ساعت 08:51

جزئیات آپدیت جدید Destiny

5 از 5

روز گذشته جدیدترین به روز رسانی عنوان Destiny با نام Age of Triumph منتشر شد تا دلایلی را برای بازگشت بازیکنان به این بازی یا دست کم تجربه دیگر آن قبل از عرضه Destiny 2 فراهم کرده باشد.

اگر به قبل و سال 2015 برگردیم، بسته الحاقی The Taken King شریک شبح وار بازیکن به نام Peter Dinklage با صدای تسکین دهنده Nolan North را به همراه آورد؛ کسی که نامش با روایت بازی گره خورده است. حتی پیشتر از آن در نسخه آلفای بازی، صدای Dinklage با اعلام جمله «آن جادوگر از ماه آمده است!» در یادها مانده بود. این خط پس از نسخه آلفا دیگر شنیده نشد چرا که از نظر بازیکنان این جمله هم در ارائه به مخاطب و هم در نوشتار بسیار احمقانه بود.

با این حال پس از انتشار بسته الحاقی Age of Triumph، بازیکنان هوشیار در reddit متوجه شدند که این خط که در نسخه آلفای بازی وجود داشت بازمعرفی شده است، اما با کار کمی بیشتر. حال که خط دیالوگ Dinklage کامل شده است، صدای آقای نورث را می شنویم که پس از سرفه این جمله را اضافه می کند: «از ماه، از ماه آمده است!»

اگر می خواهید آن خط را خودتان بشنوید، تمام کاری که باید انجام دهید این است که ماموریت The Dark Within در بازی Destiny را به سرانجام برسانید و آن جادوگر را به همانجایی که از آن آمده بفرستید.

FariD | اخبار | 30/03/2017
برچسب‌ها
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    18 گیگ آپدیت برای یک جمله :amaz: دوستان اصلا مراعات حال ما رو نمیکنن . انگار اینترنت به قول گفتنی علف خرسه :li-bl:

    ‏Muck از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.