نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 28 فروردين 1396
ساعت 13:42

Bethesda در نمایشگاه امسال E3 چیزهای زیادی برای ارائه به حضار خواهد داشت

5 از 5

هم اکنون زمانی از سال فرا رسیده که گمانه زنی های مربوط به معرفی بازیها و اتفاقات نمایشگاه E3 سال 2017 شروع شده است. تنها چند ماه به برگزاری این نمایشگاه بزرگ مانده و همچنان شایعاتی در مورد بازیهایی که قرار است در این مراسم رونمایی شوند و یا بازیهایی که گیمرها علاقه به رونمایی آنها دارند، پخش می شود. بدون شک Bethesda یکی از کمپانی های بزرگ و مشهور می باشد و بنابراین همه ما انتظارات بسیار بالایی از این شرکت داریم. می دانیم که در این مدت این کمپانی در حال کار بر روی چندین پروژه بوده و انتظار رونمایی های بزرگی از این شرکت در مراسم E3 امسال در ماه ژوئن (خرداد) داریم.
آقای Pete Hines نائب رئیس کمپانی Bethesda در صفحه توییتر مطلبی در رابطه با حضور و نمایش این شرکت در E3 منتشر کرده و اظهار داشته که Bethesda چیزهای زیادی برای ارائه به حضار خواهد داشت. هم اکنون پرسشی که در ذهن هر شخصی مطرح می شود این است که آیا The Elder Scrolls 6 (در ادامه عنوان محبوب Skyrim) نیز جزء آن دسته از بازیهایی است که Bethesda می خواهد در مورد آن اطلاعاتی را آشکار سازد یا خیر.
Bethesda بارها در موقعیت های مختلف به این موضوع اشاره داشته که فعلاً فاصله زیادی تا ارائه ادامه Skyrim وجود دارد و در حال حاضر می خواهند بر روی پروژه های دیگری تمرکز داشته باشند. پس اگر بازیهای جدید Elder Scrolls مد نظرش نباشند، شاید اطلاعاتی در مورد یک نسخه جدید Fallout و یا ادامه های The Evil Within و Wolfenstein: The New Order آشکار کند.

م.حافظ | اخبار | 17/04/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.