نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 29 فروردين 1396
ساعت 15:37

تریلر لانچ اپیزود اول بازی Guardians of the Galaxy با عنوان Tangled Up in Blue

0 از 5

Guardians of the Galaxy: The Telltale Series یک بازی جدید اپیزودیک می باشد که استودیوی Telltale Games مسئولیت ساخت و انتشار آن را بر عهده دارد. اولین اپیزود آن با نام Tangled Up in Blue معرفی شده وقرار است امروز مورخ 18 آوریل 2017 (29 فروردین 1396) برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Android, Microsoft Windows, iOS عرضه گردد.
Guardians of the Galaxy: The Telltale Series از نوع بازیهای ژانر ماجراجوئی در مد تک نفره می باشد که پایه و اساس آن مشابه دیگر بازیهای ماجراجوئی استودیوی  Telltale می باشد. گیمر در اینجا به جستجو در دنیای بازی می پردازد. این بازی در قالب 5 اپیزود ارائه خواهدشد. اپیزود اول یا همان Tangled Up in Blue امروز به صورت دیجیتالی در دسترس قرار خواهد گرفت. استودیوی Telltale نسخه فیزیکی Season Pass آن را برای PS4 و Xbox One نیز ارائه می کند که شامل دیسک اولین اپیزود و همچنین دسترسی به نسخه دیجیتالی اپیزودهای آینده در هنگام عرضه شان می باشد.
استودیوی Telltale خلاصه ای از این بازی 5 اپیزودی را به شرح ذیل ارائه کرده است: «به دنبال یک مبارزه حماسی، Guardians یا همان نگهبانان یک ابزار دارای قدرتی وصف نشدنی را کشف می کنند. هر یک از آنان به یک دلیلی می خواهند این آثار باستانی را بدست آورند. در این میان یک نفر از گروه دشمنان که درواقع آخرین بازمانده آنهاست نیز خواستار این عتیقه می باشد.»

م.حافظ | اخبار | 18/04/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.