نویسنده: FariD یکشنبه، 10 ارديبهشت 1396
ساعت 09:36

فوران آتشفشان در Ark: Survival Evolved

5 از 5

در مرکز نقشه عنوان Ark: Survival Evolved یک آتشفشان وجود دارد که قرار است در به روز رسانی بعدی موسوم به V257 فعال و منفجر شود. به محض فعال شدن این آتشفشان، هر چیزی که در حوزه خطر آن باشد نابود خواهد شد.

به منظور کمک به بازیکنان و قبایلی که در حوزه خطر این آتشفشان زندگی می کنند، توسعه دهندگان Ark مارکرهایی را به بازی اضافه کرده اند که به صورت واضح مناطق امن را نشان می دهند. به بازیکنان توصیه شده است که پیش از رسیدن این آپدیت، چیزهای ارزشمند خود را به مناطق امن منتقل کنند.

دهانه آتشفشانی موجود در قله این کوه به یک غار جدید تبدیل خواهد شد. غارها اساساً نسخه های سیاهچالی Ark هستند که می توانید در آن ها اکتشاف و کاوش کنید.

طبق مصاحبه ای که Kotaku با آقای Jeremy Stieglitz طراح ارشد Ark انجام داده است، وی گفت که بازیکنان برای اتمام این غار باید «صعود کنند». او توضیح داد که منظورش از صعود در اصل «غلبه» بر بازی و رفتن به ارتفاعات بالاتر است.

این آپدیت در تاریخ 13 اردیبهشت ارائه خواهد شد. عنوان Ark: Survival Evolved (که در کنسول PS4 با نام پک ARK: Survivors شناخته می شود) در سرویس Early Access و برای کنسول های نسل هشتم و کامپیوترهای شخصی در دسترس می باشد.

FariD | اخبار | 30/04/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.