نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 18 ارديبهشت 1396
ساعت 15:17

چگونگی ذخیره سازی آیتم ها در بازی Prey

3 از 5

اگرچه عنوان Prey تمامی ویژگی های یک بازی اکشن ماجراجوئی را دارد اما نقص هایی هم دارد از قبیل ویژگی ذخیره سازی کلی که گیمرها بتوانند آیتم های خود را در آن ذخیره کنند.
در بازی Prey گیمرها اغلب مجبور به ترک کردن و دور انداختن آیتم ها خواهندشد تا بتوانند آیتم های دیگری را داشته باشند. این بازی فاقد سیستم ذخیره سازی می باشد. سیستم ذخیره سازی به گیمرها امکان ذخیره آیتم هایی را که می خواهند نگه دارند، می دهد. بنابراین فقدان سیستم ذخیره سازی در این بازی مشکلاتی برای گیمر ایجاد می کند زیرا او احتمالاً نمی خواهد که آیتم ها را از دست دهد و می خواهد نگهشان دارد. در اینجا متنی برای راهنمایی شما ارائه شده که کمک می کند این مشکل را حل کنید و به شما نشان می دهد که چگونه آیتم های خود را در یک مکان امن و مطمئن در بازی Prey ذخیره کنید.
چگونگی ذخیره سازی آیتم ها در بازی Prey
در هنگام پیشروی در بازی Prey گیمرها به آیتم های بسیار زیادی دسترسی پیدا خواهند کرد و با توجه به فضای ذخیره سازی کم قادر نخواهند بود که تمامی آنها را بردارند. برای حل این مشکل گیمرها می توانند از چندین کانتینر موجود در ایستگاه فضایی Talos-1 استفاده نمایند.
شما می توانید آیتم های خود را در هر کدام از کانتینرهای موجود در ایستگاه فضایی ذخیره کنید. هنگامی که آیتم ها را در یک کانتینر یا محفظه ذخیره می کنید، آنها در همانجا باقی خواهند ماند. بنابراین قادر خواهید بود که از هر کانتینری برای ذخیره سازی استفاده کنید.
برای دسترسی راحت تر به آیتم ها، بهتر است که گیمرها کانتینری را برای ذخیره سازی استفاده کنند که در طی بازی مرتباً از محل قرارگیری آن عبور می کنند. یکی از بهترین مکانها برای ذخیره سازی آیتم ها، دفتر کار است. گاوصندوق موجود در دفتر کار محل امنی برای ذخیره سازی آیتم هاست و همچنین در دفتر کار شما قرار دارد که مرتباً به آن جا سر می زنید.
برای ذخیره سازی آیتم ها، در مقابل کانتینر یا گاوصندوق قرار گیرید تا آن را باز کنید. سپس دکمه سمت چپ را فشار دهید. هم اکنون می توانید هر آیتمی که می خواهید در کانتینر ذخیره کنید را انتخاب کنید. بدین روش فضای موجود برای برداشتن آیتم های دیگر در طی پیشروی در بازی خالی شده و می توانید آیتم های دیگر را برداشته و مجدداً آنها را در کانتینر یا گاوصندوق ذخیره کنید.
می توانید از کانتینرهای متعددی برای حفظ آیتم هایتان استفاده کنید و فضای موردنیاز برای برداشتن آیتم های جدید را خالی نمایید. امیدواریم این روش برای شما راه گشا باشد تا بتوانید از آیتم های جدید موجود در بازی استفاده کنید.
Prey عنوانی در ژانر اکشن ماجراجوئی اول شخص می باشد که فقط چند روز از عرضه آن می گذرد و هم اکنون برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows در دسترس می باشد.

م.حافظ | اخبار | 08/05/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.