نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 26 ارديبهشت 1396
ساعت 11:34

تریلر لانچ (زمان عرضه) بازی مبارزه Injustice 2

4.5 از 5

کمپانی Warner Bros. Interactive Entertainment و استودیوی NetherRealm تریلر رسمی زمان عرضه بازی  Injustice 2 را منتشر کرده اند که می‌توانید در ادامه متن مشاهده کنید.
Injustice 2 دنباله ای بسیار قدرتمند از بازی قدیمی و پرطرفدار Injustice: Gods Among Us می‌باشد که به گیمرها امکان ساختن و قدرتمند کردن کاراکترهای DC مورد علاقه شان را می‌دهد. این بازی شامل مجموعه بزرگی از شیاطین بزرگ و ابرقهرمانان DC است و گیمرها قادر هستند تا کاراکترهای DC را با تجهیزات قدرتمند و منحصر به فردی که در طی بازی کسب کرده اند، شخصی سازی نمایند. بعلاوه گیمرها می‌توانند ظاهر کاراکترهایشان، نحوه مبارزه و پیشرفت آنها در مدهای متنوع بازی را مدیریت کنند.
گیمرها در هر مسابقه تجهیزاتی را برای مجهزکردن، سفارشی کردن و ترفیع شیاطین بزرگ و ابرقهرمانان DC مورد علاقه شان کسب می‌کنند که نه تنها ظاهر آنها بلکه نحوه مبارزه آنها را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.
گیمرها قادرند کاراکترهایشان را از بزرگترین فهرست DC که در این بازی وجود دارد انتخاب نمایند، از کاراکترهای کلاسیک مشهور مانند Batman ، Superman ، Supergirl ، The Flash ، Aquaman ، Wonder Woman و Blue Beetle گرفته تا کاراکترهای شرور جدید مانند Atrocitus ، Gorilla Grodd و Deadshot.
عنوان مبارزه ای Injustice 2 برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One امروز مورخ 16 می (26 اردیبهشت) در امریکای شمالی و 19 می (29 اردیبهشت) در اروپا عرضه خواهدشد. قیمت این بازی در زمان عرضه 59.99 دلار تعیین شده است. در صورتی که به اینجاستیس 2 علاقه مند هستید، می‌توانید پیش نمایش بازی Injustice 2 را که در بازی‌مگ منتشر شده مطالعه کنید.

م.حافظ | اخبار | 16/05/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.