نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 26 ارديبهشت 1396
ساعت 13:55

آغاز عرضه دومین نسخه بتا برای بازی LawBreakers

0 از 5

دومین نسخه بتا بسته برای بازی شوتر LawBreakers معرفی شده و قرار است به زودی ارائه گردد. همانطور که می‌دانید LawBreakers عنوانی در ژانر شوتر اول شخص و مد چندنفره است که کاری از سازنده Gears of War یعنی آقای Cliff Bleszinski می‌باشد.
استودیوی Boss Key در وبسایت بازی LawBreakers اعلام کرده است که دومین نسخه بتا بسته برای آن از روز پنجشنبه مورخ 18 می 2017 (28 اردیبهشت 1396) آغاز خواهدشد و تا روز یکشنبه مورخ 21 می (31 اردیبهشت) ادامه دارد.
این دومین نسخه بتا بسته شامل یک کاراکتر جدید به نام Wraith خواهد بود. کاراکتر Wraith یک سایبر-نینجا است که قادر است پرش طولی 3 گام و پرش روی دیوار را انجام دهد. بعلاوه او می‌تواند با استفاده از یک چاقوی منفجرشونده و زمان آهسته، افراد را مجروح کند که این ویژگی جالبی است.
نقشه جدید در دومین نسخه بتا بسته LawBreakers با نام Reactor معرفی شده و مد جدید آن Blitzball است. این نسخه بتا شامل یک مد تماشاگر و توانایی طراحی مسابقه های سنتی است. بعلاوه آیتم های سفارشی سازی اضافی در آن وجود دارند.
همچنین این نسخه بتا بسته، رفع اشکالات و نیز آپدیت های متنوع گیم پلی را پوشش خواهد داد. استودیوی Boss Key از طریق یک پیام تصویری بر این موضوع تأکید کرده که این دومین نسخه بتا بسته به عنوان یک نسخه بتای بازاریابی نیست و استودیوی Boss Key امید دارد که فیدبک گیمرها را جمع آوری کرده و بر اساس آن، این بازی را تغییر داده و تنظیم نماید.
هیچ گونه NDA در این نسخه بتا بسته LawBreakers وجود ندارد. برای عضویت در این نسخه بتا می‌توانید به وبسایت  LawBreakers مراجعه فرمایید.
LawBreakers قبلاً با نام BlueStreak شناخته می‌شد. این بازی تا کنون فقط برای Microsoft Windows معرفی شده اما این احتمال وجود دارد که برای کنسولها نیز ارائه شود.

م.حافظ | اخبار | 16/05/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.