نویسنده: محمد فرزین شنبه، 30 ارديبهشت 1396
ساعت 13:18

این آخر هفته Call of Duty:Infinite Warfare را روی استیم به صورت رایگان تجربه کنید

5 از 5

به گفته ی اکتیویژن کاربران می توانند آخر هفته ی جاری میلادی یعنی شنبه و یکشنبه(30و31 اردیبهشت ماه) بازی Call of Duty:Infinite Warfare جدیدترین نسخه سری محبوب ندای وظیفه را به طور رایگان از شبکه استیم دانلود کرده و تجربه کنند.
این رویداد تا ساعت 30 دقیقه بامداد روز دوشنبه به وقت ایران ادامه دارد و در این مدت کاربران به قسمت های Campaign,مولتی پلیر و Zombies in Spaceland دسترسی خواهند داشت.
اگر از این عنوان خوشتان آمد می توانید نسخه معمولی آن را با 50 درصد تخفیف  نسخه های Legacy و Digital Deluxe به ترتیب با 33 و 25 درصد تخفیف خریداری کنید.گفتنی است بخش Campaign نسخه Infinite Warfare از نقاط قوت آن محصوب می شود و با برخورداری از حداقل 10-8 ساعت گیم پلی بر خلاف قسمت مولتی پلیر مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است.
در ضمن نسخه ی بعدی سری Call of duty (که در اینجا می توانید بیشتر در مورد آن بخوانید) با نام WWII آبان ماه امسال برای پی سی و کنسول های نسل هشتم روانه بازار می شود(هنوز نسخه ی نینتندو سوییچ به صورت رسمی تایید نشده) و دوباره به مانند نسخه های اول قرار است روایتگر روزهای جنگ جهانی دوم باشد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.