نویسنده: قاسم ممتاز دوشنبه، 08 خرداد 1396
ساعت 11:59

Shenmue 3 در E3 2017 نمایشی نخواهد داشت !

4 از 5

بازی Shenmue 3 در E3 2017 نمایشی نخواهد داشت

استودیوی سازنده ی بازی Shenmue lll یعنی Ys Net اعلام کرد که با وجود پیشرفت های بسیار خوبی که در روند ساخت این بازی ایجاد شده، آن‌ها هنوز آمادگی لازم برای نمایش گیم پلی بازی در ماه آینده را ندارند و ترجیح می‌دهند در E3 2017 که اواسط خرداد ماه برگزار می شود، نمایشی نداشته باشند.

شنمو 3 یکی از بازی های مورد انتظار دوران طلائی نسل ششم ( دریم کست و ایکس باکس اورجینال ) بود که با پایان متفاوت خود طرفداران را بیشتر از 15 سال در انتظار سومین و احتمالا آخرین قسمت از سری نگه داشت.( شماره های اول و دوم Shenmue در دست ساخت هستند )

در E3 2015 با استارت کمپین حمایتی از بازی به سرعت سرمایه ی اولیه ی 6.3 میلیون دلاری توسط علاقه مندان به بازی محیا شد تا روند ساخت بازی آغاز شود. در این بین تیم توسعه ی بازی تعامل بسیار خوبی با حامیان خود داشتند و روند ساخت بازی را بطور شفاف با سرمایه گذاران پروژه در میان گذاشتند تا علاوه بر حفظ کیفیتی که از این عنوان فوق العاده انتظار می رود، حامیان بیشتری برای پروژه ی پر خرج خود جمع آوری کنند. بهر حال با وجود علاقه ی طرفداران Shenmue 3 به وجود برنامه ای برای نمایش این بازی در E3 2017، مشخص شد که هنوز تیم توسعه ی بازی برای این موضوع آمادگی لازم را ندارند. Ys Net در همین اطلاعیه، به ورود شخصیتی جدید در بازی که در روند داستان تاثیر گذار خواهد بود هم اشاره کرده است. امیدواریم بزودی اطلاعات کاملتری در رابطه با Shenmue 3 در اختیار علاقه مندان و دوستداران این بازی قرار بگیرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.