نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 09 خرداد 1396
ساعت 13:31

تریلر معرفی کاراکتر آینده Red Hood برای بازی Injustice 2

5 از 5

مشاهده کنید تریلر نمایش توانایی های کاراکتر آینده Red Hood :

کمپانی Warner Bros. Interactive Entertainment تریلر جدیدی از بازی Injustice 2 را منتشر کرده که کاراکتر جدید Red Hood موجود در DLC آینده این بازی را نمایش می‌دهد.
این تریلر بسیار جذاب و دیدنی است و به نمایش توانایی ها و مهارت های کاراکتر Red Hood و چابکی او می‌پردازد. هم اکنون می‌توانید در پایان متن این ویدئو را مشاهده کنید.
کاراکتر Red Hood در  Fighter Pack 1 DLC آینده این بازی همراه با 2 کاراکتر دیگر Sub-Zero و Starfire حضور خواهد داشت. Fighter Pack 1 DLC در ماه ژوئن (خرداد-تیر) عرضه خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این DLC به این آدرس مراجعه فرمایید.
همانطور که می‌دانید Injustice 2 در ژانر مبارزه طراحی شده و حدود 2 هفته قبل در روز 16 می 2017 (26 اردیبهشت 1396) در سراسر دنیا برای PlayStation 4, Xbox One عرضه گردید. GameSpot به این بازی امتیاز 9 از 10 اعطا کرده است.
منتقدی به نام Peter Brown درباره این بازی گفته است: «استودیوی NetherRealm بازی مبارزه ای ارائه کرده که گیمرهای جدید و همچنین طرفداران این سبک بازیها از تجربه آن لذت خواهند برد. همه بازیهای مبارزه ای باید به این صورت باشند.»

م.حافظ | اخبار | 30/05/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.