نویسنده: م.حافظ شنبه، 27 خرداد 1396
ساعت 14:00

دلیل لغو بازی Scalebound از زبان فیل اسپنسر

4 از 5

دلیل کنسل شدن بازی Scalebound از زبان فیل اسپنسر

در اوایل سال میلادی جاری شرکت مایکروسافت ساخت بازی Scalebound را لغو کرد و تمامی اطلاعات مربوط به این بازی از کانال های رسمی آنها پاک شد.

در پیش نمایش اولیه بازی، مشکلاتی دیده شد اما با وجود همه این مشکلات، رئیس ایکس‌باکس آقای Phil Spencer اظهار داشت که شرکت مایکروسافت به ریسک پذیری ادامه خواهد داد و در مورد نمایش زودهنگام پروژه های جدید، بیشتر فکر خواهد کرد.

آقای اسپنسر در مصاحبه با سایت ژاپنی Game Watch مجدداً به موضوع لغو این بازی اشاره نمود و اظهار کرد که به آقای Hideki Kamiya احترام می‌گذارد و به ایشان اطمینان دارد.

او گفت: «به عقیده من معرفی این بازی خیلی زود انجام شد و نمایش و ارائه ما در مورد این بازی بسیار زودهنگام بود.» و توضیح داد با توجه به افزایش انتظارات طرفداران، این موضوع فشار زیادی به استودیو وارد کرده است.

در نتیجه این دو کمپانی در شرایطی قرار گرفته بودند که مطمئن نبودند بتوانند این بازی را مطابق با خواست و انتظار طرفداران عرضه کنند.

آقای اسپنسر تأکید کرد تمامی این اغتشاش ها یک تجربه بوده و امیدوار است که باز هم در آینده فرصت کار با آقای Kamiya را پیدا کند.

در ماه گذشته علامت تجاری بازی Scalebound  تجدید شد و همین موضوع دوباره امید را در دل طرفداران زنده کرد. اما هنوز هیچ اشاره ای به این موضوع نشده و فعلاً بازی Scalebound لغو و از دور خارج گردیده است.

م.حافظ | اخبار | 17/06/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.