نویسنده: م.حافظ شنبه، 27 خرداد 1396
ساعت 15:44

ویژگی جذاب بازی Middle-earth: Shadow of War + ویدئو

5 از 5

در بازی Middle-earth: Shadow of War امکان انجام مجدد مأموریت ها وجود ندارد

استودیوی Monolith Productions سازنده بازی Middle-earth: Shadow of War ، یک ویژگی بسیار جذاب برای این بازی طراحی کرده است؛ گیمر نمی‌تواند مأموریت هایی که در آن شکست خورده را دوباره امتحان کند.

عنوان Middle-earth: Shadow of War در ماه فوریه 2017 (بهمن 1395) معرفی شد و اینطور که به نظر می‌رسد بازی خوبی است.

ویدئویی از این بازی منتشر شده که می‌توانید در پایان متن مشاهده کنید. این ویدئوی 23 دقیقه ای، بخشی از نقشه گسترده این بازی را نمایش می‌دهد. Talion در اینجا بسیار انعطاف پذیر به نظر می‌رسد، مانند یک ابر قهرمان در سرتاسر نقشه بازی می‌دود و پشتک می‌زند.

انتخاب های زیادی برای نوع برخورد با دشمنان دارید. می‌توانید آنها را بعنوان نیروی تازه کار وارد ارتش خودتان کنید، می‌توانید از آنها بعنوان مأمورهای داخلی برای نفوذ در خط دشمن استفاده نمایید، می‌توانید آنها را بی درنگ بکشید. مسیرهای زیادی در اینجا وجود دارد اما جذاب ترین نکته در مورد ساختار Shadow of War در پایان ویدئو نمایش داده شده است.

سرانجام Talion موفق می‌شود که وارد مبارزه ای برجسته در مقابل Gubu Skull Crusher دوست داشتنی شود. Gubu Skull Crusher همانطور که از نامش پیداست جمجمه سر Talion را خرد و له می‌کند. در این لحظه آقای Plater به استحضار آقای Baker و حضار می‌رساند که نمی‌تواند مجدداً این مأموریت را از اول آغاز کند. او می‌گوید: «هیچ وقت نمی‌توانیم مجدداً مأموریت را انجام دهیم. زمان به سمت جلو پیش می‌رود، دنیا به سمت جلو پیش می‌رود، کسانی که مرده اند مرده باقی می‌مانند.» ظاهراً هیچ وقت مجبور نمی‌شوید یک مأموریت را دوبار انجام دهید که همین بسیار جذاب است. دنیا اعمال و عملکرد و البته مرگ شما را به خاطر خواهد سپرد و به نظر می‌رسد که Gubu در این بخش از بازی به حکم رانی ادامه خواهد داد.

Middle-Earth: Shadow of War عنوانی در ژانر اکشن نقش آفرینی می‌باشد که در تاریخ 10 اکتبر 2017 (18 مهر 1396) برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه خواهد شد.

م.حافظ | اخبار | 17/06/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.