نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 14 تیر 1396
ساعت 13:13

محیط The Frozen Lands بازی Horizon: Zero Dawn

0 از 5

محتوای The Frozen Lands بازی Horizon: Zero Dawn در پارک ملی Yellowstone طراحی شده

قرار است بزودی محتوای جدیدی برای بازی Horizon: Zero Dawn با نام The Frozen Lands عرضه گردد. تا این لحظه هنوز اطلاعات زیادی در مورد این محتوا نداریم و تنها چیزی که از آن می‌دانیم این است که شرکت سونی در نمایشگاه E3 ماه گذشته یک تریلر از آن منتشر کرد. پس از آنالیز و بررسی دقیق این تریلر که توسط منبع خبری GamesRadar انجام شده است، این نتیجه بدست آمده که محتوای The Frozen Lands احتمالاً در منطقه ای در پارک ملی Yellowstone (واقع در ایالات متحده) طراحی شده است.

در بازی اصلی به این منطقه تحت عنوان Ban-Ur اشاره جزئی شده بود اما کاراکتر Aloy هیچ گاه از آن منطقه بازدید نکرد. بسیار جذاب است که ببینیم کاراکتر Aloy وقتی به این منطقه جدید می‌رود چه خطرات و تهدیداتی برای او وجود دارد؛ همچنین منبع خبری GamesRadar معتقد است که شاید یک خرس یا گوریل روباتیک در آن وجود داشته باشد.

همانطور که می‌دانید بازی Horizon: Zero Dawn در اوایل سال 2017 برای PlayStation 4 عرضه شد. در سایت خبری GamingBolt به این بازی امتیاز 10 از 10 اعطا شده است.

بازی Horizon Zero Dawn عنوانی در ژانر اکشن نقش آفرین و مد تک نفره می‌باشد و کاری از استودیوی Guerrilla Games است. گیمر در این بازی از چشم انداز سوم شخص به تجربه می‌پردازد.

م.حافظ | اخبار | 05/07/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.