نویسنده: م.حافظ شنبه، 31 تیر 1396
ساعت 13:09

تریلر حالت PvP بازی Ghost Recon Widlands

5 از 5

اضافه شدن حالت PvP به بازی Ghost Recon Widlands در پاییز امسال

کمپانی یوبیسافت اعلام کرده است که مد جدید PvP برای بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Widlands تحت عنوان Ghost War در قالب یک آپدیت جدید در پاییز امسال عرضه خواهد شد. بعلاوه نسخه بتا آزاد گروهی 4v4 برای کلیه پلتفرم ها یعنی PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows بزودی در تابستان امسال در دسترس قرار می‌گیرد.

در بخش جدید Ghost War یک گروه تحت عنوان Ghosts و گروه دیگر بعنوان سربازان عملیاتی برای گرفتن قلمرو در کشور پس از سقوط Santa Blanca Cartel مبارزه می‌کنند.

گیمرها می‌توانند از میان فهرست کلاس های اختصاصی هر کدام را که مایلند انتخاب نمایند از قبیل Scout (دیده بانی)، Tank (تانک)، Sniper (تیرانداز اسنایپر) و ... . اینطور که گفته می‌شود هر یک از این کلاس ها شامل قدرت، ضعف و ویژگی های منحصر به فرد خود می‌باشند و بنابراین گیمرها باید با توجه به ساختار تیمی و استراتژی مبارزه خود انتخاب نمایند.

جنگ و مبارزه در نقشه های فضای باز اتفاق می‌افتد از رشته کوه ها و صحراها گرفته تا جنگل ها و بیشه زارها. همچنین مبارزات می‌تواند در هر یک از شرایط آب و هوایی متفاوت و طی زمان های مختلف شبانه روز به وقوع پیوندد.

طراح اصلی این بخش آقای Lucian Istrate در این باره اظهار داشته است: «هدف اصلی ما در بخش Ghost War ساخت عناصر کار گروهی کو-آپ (مشارکتی) و گیم پلی تاکتیکی متناسب با عناصر بازی اصلی است. گروه ما در جهت توسعه تجهیزات تاکتیکی، سیستم جلوگیری جدیدی اضافه کرده است که دید شما را در هنگام قرار گرفتن در شرایط آتش شدید تحت تأثیر قرار می‌دهد، همچنین نشانگرهای جدید صدا نیز اضافه شده اند که به گیمرها برای تعیین موقعیت بهتر دشمن کمک می‌کنند.»

بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands در حال حاضر برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows در دسترس قرار دارد. هم اکنون می‌توانید تریلر جدید مربوط به Ghost War Mode را مشاهده نمایید:

م.حافظ | اخبار | 22/07/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.