نویسنده: م.حافظ شنبه، 31 تیر 1396
ساعت 12:51

عنوان Uncharted: The Lost Legacy گلد شد

5 از 5

عنوان Uncharted: The Lost Legacy گلد شد

استودیوی ناتی داگ و کمپانی Sony Interactive Entertainment اعلام کرده اند که بازی Uncharted: The Lost Legacy گلد شده است به این معنا که مراحل ساخت و توسعه آن به پایان رسیده و این بازی هم اکنون آماده عرضه می‌باشد.

استودیوی ناتی داگ در صفحه توییتر خود این خبر را اعلام کرده است: «بسیار مفتخریم که اعلام کنیم عنوان Uncharted: The Lost Legacy گلد شده است. برای عرضه آن در روز 22 آگست (31 مرداد) لحظه شماری می‌کنیم.»

در عنوان Uncharted: The Lost Legacy کاراکترهای Chloe Frazer و Nadine Ross در جستجوی Tusk of Ganesh که در کوه های هند دفن شده است، هستند. در این مسیر آنها مجبور می‌شوند با نیروهای ارتشی به نام  Asav مبارزه کنند. کاراکتر  Chloe Frazer و کاراکتر Nadine Ross به ترتیب در بازی Uncharted 2: Among Thieves و بازی Uncharted 4: A Thief’s End برای اولین بار معرفی شدند.

در ماه گذشته استودیوی ناتی داگ نسخه دمو (آزمایشی) جدید برای این بازی ارائه کرد که در آن کاراکترهای Chloe و Nadine در حال عبور از یک بیشه زار انبوه بودند.

عنوان Uncharted: The Lost Legacy قرار است در تاریخ 22 آگست 2017 (31 مرداد 1396) عرضه گردد و انحصاری PlayStation 4 خواهد بود. این عنوان در ژانر اکشن ماجراجوئی و مد تک نفره و چندنفره طراحی شده است و گیمر از چشم انداز سوم شخص ایفای نقش می‌کند.

م.حافظ | اخبار | 22/07/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.