نویسنده: احسان ناخدا سه شنبه، 07 شهریور 1396
ساعت 13:57

جدول فروش بریتانیا: Uncharted: Lost Legacy بالاخره Crash Bandicoot را سرنگون کرد

4 از 5

Crash Bandicoot از صدر جدول به رتبه سوم سقوط کرد

بالاخره پس از گذشت هفت هفته صدرنشینی، اقامت دائمی Crash Bandicoot در صدر جدول به پایان رسید و این بازی هم‌اکنون در رتبه سوم جدول جای دارد. این هفته جایگاه کرش‌بندیکوت توسط آخرین انحصاری‌ سونی، یعنی Uncharted: The Lost Legacy تصاحب شد. (این بازی توسط سازنده اصلی کرش‌بندیکوت یعنی استودیو ناتی‌داگ ساخته شده است)

این نسخه از سری Uncharted به مراتب ماجراجویی کوتاه‌تری را برای شما فراهم می‌کند و در واقع به عنوان یک بسته‌الحاقی برای Uncharted 4 منتشر شده است.(که مسلما قیمت کمتری نسبت به نسخه اصلی دارد) با این حال این بازی نتوانست به موفقیت شماره چهارم در هفته اول خود برسد و تنها موفق شد کمتر از نصف آمار فروش نسخه چهارم در هفته اول بفروشد. به هر حال این یک شروع قوی برای عنوانی که به صورت DLC عرضه شده، به حساب می‌آید. (لازم است اشاره کنیم که این جدول فروش نسخه دیجیتالی را شامل نمی‌شود)

در رتبه دوم جدول، بازی F1 2017 قرار دارد که توانست عملکرد سال قبل خود را تا حدودی تکرار کند و تقریبا به همان اندازه بفروشد. در رتبه چهار هم بازی جدید دیگری با نام Madden NFL18 حضور دارد. در حقیقت، ما شاهد یک هفته مناسب برای بازی‌های جدید بوده‌ایم و تعداد زیادی از عناوین جدید موفق شدند فروش خوبی را تجربه کنند. در رتبه 12 جدول، عنوان The Escapists 2 قرار دارد که موفق شد 379% بیشتر از نسخه اول خود در هفته اول بفروشد!

بازی Minecraft: Story Mode هم به لطف انتشار نسخه سوییچ خود، توانست در رده 28 جدول قرار بگیرد. اما در سویی دیگر بازی Overwatch: Game of the Year Edition قرار می‌گیرد که موفق شد با 171% افزایش فروش، به رتبه 24 جدول صعود کند. در آخر عنوان Agents of Mayhem حضور دارد که از رتبه چهارم به رده 13 جدول سقوط کرد. البته این عنوان فقط 28% افت فروش داشته است که برای هفته دوم یک بازی آمار چندان بدی نیست.

فروش نرم‌افزارها 67% افزایش یافته است و هر هفته معمولا بیش از 316,000 بازی در خرده‌فروشی‌های بریتانیا بفروش می‌رسد.

1

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.