نویسنده: احسان ناخدا سه شنبه، 10 مرداد 1396
ساعت 23:13

فروش شگفت‌انگیز Fortnite در روز اول!

0 از 5

بازی Fortnite در روز اول عرضه خود بیش از 500,000 نسخه به فروش رساند!

بازی Fortnite سال دیگر بصورت رایگان در دسترس خواهد بود اما به نظر می‌رسد مردم نمی‌توانند برای تجربه این بازی صبر کنند. این عنوان در زیرمجموعه بازی‌های دفاع از قلعه و ساخت و ساز قرار می‌گیرد و به مدت 5 سال در دست ساخت بوده است و هم‌اکنون بصورت Early Access در دسترس عموم قرار گرفته است. این عنوان در هنگام عرضه Free-to-Play (رایگان) خواهد بود اما اگر علاقه دارید زودتر از موعد مقرر این بازی را تجربه کنید، می‌توانید از نسخه Early Access را تهیه کنید. این نسخه بین 40$ تا 149.99$ (بسته به ورژن‌های مختلف) قیمت دارد.

در آخرین توییت‌های کارگردان بازی یعنی آقای Darren Sugg، او اعلام کرد که این بازی توانسته تنها در 24 ساعت بیش از 500,000 نسخه به فروش برساند. به جز این مورد، هیچ اطلاعات دیگری در رابطه با فروش بازی روی پلتفورم‌های مختلف اعلام نشده.

فروش این بازی می‌تواند دو دلیل عمده داشته باشد، اول اینکه اینقدر بازی خوب است که بازیبازها نمی‌توانند یکسال دیگر برای تجربه آن صبر کنند و تصمیم گرفتند همین الان از نسخه اولیه آن لذت ببرند. دوم اینکه عده زیادی از بازیبازها در این خشکسالی بازی‌های تابستان خسته شده‌اند و به خرید این عنوان رجوع کرده‌اند.

این بازی در سال 2018 بصورت رایگان عرضه خواهد شد ولی هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای آن اعلام نشده است.

fortnite

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.