نویسنده: احسان ناخدا سه شنبه، 10 مرداد 1396
ساعت 20:41

انتشار نسخه نهایی Ark: Survival Evolved به تعویق افتاد

0 از 5

نسخه نهایی بازی Ark: Survival Evolved تا اواخر ماه آگوست تاخیر خورد

استودیو Wildcard، سازنده بازی Ark: Survival Evolved، چندی پیش اعلام کرد که نسخه نهایی این عنوان چند هفته دیرتر منتشر خواهد شد. این بازی قرار بود در روز 17 مرداد برای PS4, XB1 و PC روانه بازار شود اما طبق اعلام سازنده، باید تا روز 7 شهریور منتظر انتشار نسخه نهایی بمانیم. این خبر شاید برای خیلی‌ها ناامیدکننده باشد چرا که این بازی بیش از دو سال در حالت Early Acces بوده است و حالا طرفداران باید مدت بیشتری را برای تجربه نسخه نهایی صبر کنند.

سازنده این بازی در پستی در وبلاگ خود، علت تاخیر سه هفته‌ای این عنوان را این چنین توضیح داد:

بعضی کارها بیشتری اون چیزی که انتظار داشتیم طول کشید. ما از کسانی که از تاخیر بازی ناراحت و عصبی هستند، عذرخواهی می‌کنیم. این موضوع خیلی ناراحت‌کننده است و ما هم هرگز چنین چیزی را نمی‌خواهیم. ما می‌خواستیم این موضوع را زودتر با شما در میان بزاریم اما صبر کردیم تا از همه چیز مطمئن شویم و سپس خبر آن را اعلام کنیم.

این تاخیر بر انتشار بسته‌الحاقی Ragnarok هم تاثیر می‌گذارد چرا که قرار بود این DLC در همان روز منتشر شود. همینطور اعلام شده که این تاخیر سبب بزرگتر شدن و کامل‌تر شدن این DLC خواهد شد و در روزهای آینده پچ‌های بیشتری برای نسخه PC و کنسول‌ها عرضه می‌شود.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.