نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 12 مرداد 1396
ساعت 12:09

تریلر و گیم پلی جدید بازی FIFA 18

5 از 5

ارائه اطلاعات، تریلر و گیم پلی جدید بازی FIFA 18

کمپانی EA اطلاعات جدیدی در مورد جزئیات بازی FIFA 18 و همچنین بخشی از گیم پلی آن را ارائه کرده است. این کمپانی درواقع یک تریلر جدید، گیم پلی یک مسابقه کامل 2v2 و ویژگی های جدید Ultimate Team را منتشر کرده است. بعلاوه جزئیات مربوط به ورژن سوئیچ Ultimate Team هم ارائه شد و Icon های جدید (افسانه ها و قهرمانان) برای اولین بار نمایش داده شدند.

کمپانی EA در رابطه با FUT Icons یک ویژگی جدیدی به نام Stories رونمایی کرد که در آن، بازیکنان قدیمی و کلاسیک 3 کارت Ultimate Team برای مراحل مختلف زندگی حرفه ای شان دریافت خواهند کرد. بعنوان مثال، بازیکن Ronaldinho برای زمان PSG خود در سال 2002 یک کارت، برای زمان بازی کردنش در AC Milan در سال 2010 یک کارت، و یک کارت ویژه هم برای زمان اوجش در سال 2004 هنگامی که جایزه بهترین بازیکن سال را در زمان بازی اش در Barcelona دریافت کرد، دارد. دستیابی به 2 تا از این 3 کارت از طریق چالش ها و بسته ها امکان پذیر خواهد بود درحالیکه Icon های ویژه فقط در روزهای پنجشنبه خاصی مورد نظر کمپانی EA که Throwback Thursdays نامیده می‌شوند، در دسترس قرار خواهند گرفت. هم اکنون می‌توانید برخی Icon Stories جدید را در تریلر ارائه شده در پایان متن مشاهده نمایید.

کمپانی EA ویدئوی جدیدی از گیم پلی بازی FIFA 18 را نیز ارائه کرده است. این ویدئو درواقع اولین نمایش رسمی از گیم پلی یک مسابقه کامل در بازی FIFA 18 می‌باشد که می‌توانید بخش کوتاهی از آن را در پایان متن مشاهده کنید.
کمپانی EA در مورد مد Ultimate Team بازی FIFA 18 بر روی دستگاه نینتندو سوئیچ نیز صحبت کرده است. FUT در ورژن سوئیچ هم وجود دارد اما در مقایسه با ورژن های PS4 و Xbox One کمی ضعیف تر است. بسته ها، فصل ها و SBC ها نیز در ورژن سوئیچ وجود دارند اما این ورژن فاقد Icons و Stories می‌باشد.

در نهایت یک ویژگی FUT جدید دیگر به نام Squad Battles نیز رونمایی شد. Squad Battles درواقع مسابقات هفتگی تک نفره می‌باشند که در آن در مقابل گروه های کنترل شده توسط هوش مصنوعی که توسط بازیکنان دیگر ساخته شده اند، رقابت خواهید کرد. این ویژگی، بهترین جوایز را برای هر مد تک نفره Ultimate Team ارائه می‌دهد اما فقط بر روی PS4 ، Xbox One و PC در دسترس می‌باشند.

بازی FIFA 18 ابتدا در ماه ژوئن (خرداد) رونمایی شد و قرار است برای پلتفرم های PS4 ، Xbox One ، Nintendo Switch ، PS3 ، Xbox 360  و PC در تاریخ 29 سپتامبر 2017 (7 مهر) عرضه گردد. پیش خرید کنندگان نسخه Ronaldo Edition یا Icon Edition می‌توانند این بازی را 3 روز زودتر از زمان عرضه رسمی اش تجربه نمایند و اعضاء EA Access و Origin Access قادر به تجربه نسخه آزمایشی 10 ساعته این بازی از روز 21 سپتامبر (30 شهریور) بر روی Xbox One و PC هستند.

رقیب اصلی بازی FIFA یعنی PES 2018 نیز قرار است در تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور) ارائه گردد.

گیم پلی بازی

تریلر جدید

م.حافظ | اخبار | 03/08/2017

ویدئو

برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.