نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 15 مرداد 1396
ساعت 21:13

کلاس Officer و Specialist بازی Star Wars: Battlefront 2

4 از 5

اطلاعات جدید کلاس Officer و Specialist بازی Star Wars: Battlefront 2

کمپانی EA و استودیوی DICE اطلاعات جدیدی در مورد بخش مولتی پلیر (چند نفره) بازی Star Wars: Battlefront 2 ارائه کرده اند. بویژه آنها جزئیات و اطلاعاتی در مورد ویژگی ها و مشخصات کلاس های Officer و Specialist این بازی و توانایی ها و مهارت های منحصر به فرد، نقاط قوت و نقاط ضعف آن منتشر کرده اند.

کلاس Officer که استودیوی  DICE آن را بعنوان «نگهدارنده گروه در کنار هم» تعریف می‌کند درواقع یک کلاس پشتیبان همراه با نقش ها و وظایفی در جهت تقویت و نیرومندسازی گروه ها و کنترل میدان جنگ می‌باشد. توانایی ها و مهارت های Star Card (کارت ستاره) منحصر به Officer ها شامل Blaster Turrets و Battle Command Fortitude هستند. Blaster Turrets که همانطور که از نامش پیداست برجک های منفجر کننده است و Battle Command Fortitude باعث تقویت عملکرد سربازان دوست در مناطق مجاور می‌شود.

در کلاس Specialist ، این سربازان درواقع مأمورهای مخفی هستند که دارای ویژگی های منحصر به فرد و اختصاصی در تیراندازی و تله گذاری برای گروه دشمن هستند. کارت های مربوط به کلاس Specialist شامل Trip Mine می‌باشند که این هم همانطور که از نامش پیداست نوعی دستگاه متصل شونده به سطح است و همچنین Infiltration Replenish که مشخص کننده تمامی موقعیت های دشمن بر روی اسکنر شما است.

م.حافظ | اخبار | 06/08/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.