نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 16 مرداد 1396
ساعت 14:03

ناتی داگ: سری Uncharted محدود به Nathan Drake نیست

4 از 5

تریلر جدید بازی Uncharted: The Lost Legacy و اظهارات سازندگان

کمپانی سونی تریلر جدیدی از بازی Uncharted: The Lost Legacy منتشر کرده که در آن، سازندگان این بازی در استودیوی ناتی داگ چشم انداز و عقیده خود را در مورد نحوه ساخت و توسعه این بازی بیان می‌کنند. برخلاف دیگر بخش های موجود در سری Uncharted ، در بازی Uncharted: The Lost Legacy کاراکتر Nathan Drake نقش اصلی داستان نمی‌باشد و در عوض گیمر در نقش کاراکتر معروف دیگر این سری Chloe Frazer و همچنین یکی از شخصیت های بازی  Uncharted 4 به نام Nadine Ross بازی خواهد کرد.

طبق اظهارات کارگردان خلاق آقای Shaun Escayg، استودیوی ناتی داگ در بازی The Lost Legacy کاراکتر اصلی بازی را تغییر داده است، ایشان علت این موضوع را اینگونه بیان کرده: «ما حس کردیم که داستان در Uncharted 4 به پایان رسیده است.» و همچنین ادامه داد که استودیوی ناتی داگ با قصد و نیت قبلی خواهان تغییر گروه کاراکترها در بازی The Lost Legacy بوده و به دنبال کاراکتری می‌گشته که برای ادامه کار مناسب باشد.

کارگردان بازی آقای Kurt Margenau اظهار داشته بسیار مهم است که طرفداران متوجه شوند فرنچایز Uncharted تنها محدود به Nathan Drake نیست و بسیار گسترده تر از آن است.

بعلاوه سازندگان بازی در این تریلر درمورد نحوه طراحی Uncharted: The Lost Legacy در قالبی کوچکتر صحبت کرده اند. اما هرچه مراحل ساخت و توسعه پیش رفته است گروه سازندگان، حجم و وسعت این بازی را گسترش بیشتری داده اند.

استودیوی ناتی داگ امیدوار است که Uncharted: The Lost Legacy موفق شود بعنوان یک بخش در سری Uncharted به خود متکی باشد. همچنین در تریلر ارائه شده متوجه شدیم که استودیوی ناتی داگ قبل از اتخاذ Chloe و Nadine ، کاراکترهای Sam یا Sully را برای این بخش در نظر داشته است.

بازی Uncharted: The Lost Legacy عنوانی در ژانر اکشن ماجراجوئی است و قرار است در تاریخ 22 آگست 2017 (31 مرداد 1396) در سراسر دنیا برای PlayStation 4 عرضه گردد.

م.حافظ | اخبار | 07/08/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.