نویسنده: احسان ناخدا دوشنبه، 16 مرداد 1396
ساعت 13:55

حجم آپدیت جدید Rainbow Six Siege مشخص شد

4.57 از 5

حجم آپدیت سیزن سوم عنوان Rainbow Six Siege مشخص شد

همانطور که می‌دانید در چند روز آینده اپراتورهای جدید در قالب یک آپدیت برای بازی منتشر می‌شود و مشخصا مثل سیزن‌های قبلی باید حجم مشخصی را برای دانلود این آپدیت‌ها کنار بگذارید و حالا علاوه بر این موضوع، باید منتظر آپدیت بزرگ بعدی بازی در روزهای آینده باشید. با انتشار هر آپدیت، شرکت سازنده باید فرایند پیچیده‌ای را انجام دهد و نحوه سازماندهی اطلاعات بازی بطور کلی تغییر می‌کند و اساسا هر اطلاعاتی که قبلا به بازی اضافه شده بود، حذف گردد و دوباره فشرده‌تر شود.

این پچ‌ها معمولا شامل یکسری فایل‌های اصلاح شده می‌شوند که به دیتا اصلی بازی (بدون از بین بردن آن‌ها) اضافه می‌گردد. این قابلیت باعث کوچکتر شدن سایز پچ‌ها می‌شود و از آن سمت هم طبیعتا دانلود‌ آن‌ها برای بازیکنان سریع‌تر و راحت‌تر خواهد بود. هر چقدر که حجم آپدیت‌ بازی کمتر باشد، علاوه اشغال فضای کمتر، صفحات بارگذاری هم سریعتر به اتمام می‌رسند و این مورد در کنسول‌‌ها 10% سریعتر صورت می‌گیرد. 

در اپدیت جدید به گفته یوبی‌سافت، تکسچرها و نورپردازی بازی بهبود می‌یابد و تغییرات چشمگیری را شاهد خواهیم بود. در عکس زیر می‌توانید حجم آپدیت را بر روی پلتفورم‌های مختلف تماشا کنید:

UPDATE RAINBOW

لازم است اشاره کنیم که حجم پچ‌هایی که بعد از سیزن 3 بازی منتشر می‌شود، به میزان 12 الی 15 درصد کاهش می‌یابد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.