نویسنده: پدرام پورامامعلی چهارشنبه، 22 آذر 1396
ساعت 12:33

هم اکنون می‌توانید سیزن پس سال سوم Rainbow Six Siege را تهیه کنید

3.67 از 5

با خرید سیزن پس جدید به تمام محتوای سال سوم بازی Rainbow Six Siege دسترسی خواهید داشت

بازی Rainbow Six Siege از زمان عرضه تا به امروز بازیکنان زیادی را به خود جذب کرده است. شاید بتوان گفت که مهمترین دلیل بالا رفتن تعداد کاربران بازی Rainbow Six Siege به مرور زمان، پشتیبانی بسیار خوب یوبیسافت از این عنوان است و به نظر می‌رسد که این کمپانی کماکان به تولید محتوا برای R6: Siege ادامه خواهد داد. از امروز کاربران بازی در تمام پلتفرم‌ها قادر به خریداری سیزن پس سال سوم Rainbow SIx Siege هستند.

همانند گذشته، این سیزن پس دسترسی زودتر از موعد کاربران به محتوای ارائه شده توسط یوبیسافت در سال سوم را فراهم می‌کند. در این سال 8 اپراتور جدید از 6 کشور متفاوت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

همچنین دارندگان سیزن پس به صورت اختصاصی محتوای دیگری دریافت می‌کنند مانند: تخفیفات فروشگاه بازی، امکانات مختلف برای شخصی سازی، و همچنین ارز مجازی بازی. کسانی که سیزن پس سال سوم را تا قبل از تاریخ 5 مارس (دوشنبه 14 اسفند) خریداری کنند یک اسکین ویژه‌ی فولادی را دریافت خواهند کرد. همچنین اگر سیزن پس سال دوم را خریده باشید 600 Credit (ارز مجازی بازی) دریافت خواهید کرد. سیزن پس سال سوم بازی Rainbow Six Siege هم اکنون به قیمت 30 دلار در دسترس است.

در خبری دیگر اعلام شده بود که تعداد کابران فعال بازی رینبو سیکس به 25 میلیون نفر رسیده است. این اتفاق با عرضه‌ی DLC جدید بازی یعنی Operation White Noise همراه بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.