نویسنده: آرمین صیامی زاده چهارشنبه، 16 اسفند 1396
ساعت 18:40

آپدیت Rainbow Six Siege به‌نام Operation Chimera منتشر شد

3 از 5

این DLC تغییرات سازنده‌ای همراه خود آورده است.

Operation Chimera، اولین DLC فصل سوم بازی Rainbow Six Siege دیروز منتشر شد. این DLC دو مأموریت جدید، حالت Outbreak که به صورت Co-op قابل بازی است و تغییرات و بهبودهای کوچک و بزرگی را همراه خود آورده است.

حالت Outbreak فقط تا تاریخ چهاردهم فروردین‌ دردسترس خواهد بود، به همین دلیل نیاز به Season Pass ندارد. این حالت دارای 3 نقشه است که فقط با تعداد محدودی از شخصیت‌ها قابل بازیست.

تغییرات بالانس بازی به جز تضعیف کاراکتر Ela بسیاز جزئی هستند و از این لحاظ بازی تغییر خاصی نکرده است. قبل از این پچ، باگی باعث می‌شد تا بازیکنانی که به زمین افتاده‌اند یا به اصطلاح Down شده‌اند آسیب نخورند، این باگ که به علت خطا در ارتباط بین سرور و کلاینت بازی به‌ وجود آمده بود حالا رفع شده.

بزرگترین تغییر این پچ در مورد انیمیشن خشاب‌ گذاری بازی است. Ubisoft سرعت نمایان شدن مهمات را بعد از خشاب گزاری طوری افزایش داده که بعد از اتمام انیمیشن، این عدد نشان داده می‌شود. همچنین بازی به خاطر می‌سپارد که قبل از وقفه افتادن در خشاب گذاریتان در کدام مرحله‌‌ی آن بودید. مثلا وقتی یه خشاب گذاری کامل هنگام تعویض سلاح متوقف می‌شود، لازم نیست برای برگشتن به سلاح قبلی کل انیمیشن آن‌را ببینید و به جای آن فقط ادامه‌ی پروسه را تماشا می‌کنید. همچنین با استفاده از سیستم هدف‌ گیری بازی می‌توانید خشاب گذاری تاکتیکی را متوقف کنید.

از اضافات دیگر این آپدیت می‌توان به ورودی خام (raw) ماوس و کیبورد اشاره کرد، یعنی در صورت فعال کردن این گزینه، بازی حرکات ورودی شما را پردازش نمی‌‌کند و بازیکنانی که سیستم‌های ضعیف‌تری دارند می‌توانند عملکرد روان‌تری از ماوس خود انتظار داشته باشند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.