نویسنده: آرمین صیامی زاده پنج شنبه، 17 اسفند 1396
ساعت 19:54

Call of Duty: Black Ops 3 نقشه‌ی جدیدی دریافت کرد

0 از 5

استودیوی Treyarch برای نسخه‌ی Black Ops 3 نقشه و حالت جدیدی را عرضه کرد

این حالت جدید Infected نام دارد که برای نسخه‌های Ghosts, Advanced Warfare و Infinite Warfare نیز عرضه شده بود. توضیح رسمی Treyarch بدین صورت است:

در آغاز هر بازی، یک بازیکن به صورت اتفاقی به عنوان Infected (آلوده) انتخاب می‌شود و وظیفه دارد بقیه را نیز آلوده کند. بازیکنانی که به دست او کشته می‌شوند، به عنوان Infected زنده شده و به این ترتیب تعدادشان افزایش می‌یابد. هدف، آلوده کردن تمام بازیکنان و یا درامان ماندن از آلودگی تا اتمام وقت بازیست.

مپ جدید بازی نیز Redwood Snow نام دارد که نسخه‌ی برفی مپ محبوب Redwood است. همچنین کلاس Specialist نیز آیتم‌های جدیدی دریافت کرده است.

این آپدیت از این لحاظ حائز اهمیت است که شرکت Treyarch عادت دارد در این گونه آپدیت‌های خود، اشاره‌ای به نسخه‌‎ی بعدی سری نیز بکند، مثل اشاراتی که به Advanced Warfare در مپ Nuketown بلک آپس 3 شده بود. البته بازیکنان هنوز موفق به پیدا کردن نکته‌ی خاصی در این آپدیت نشده‌اند.

اخیراً تأیید شد که Treyarch مسئول ساخت نسخه‌ی جدید این سری است و احتمال دارد که نسخه‌ی بعدی، شماره‌ی چهارم از سری Black Ops باشد. نسخه‌های جدید Call of Duty هرساله اواخر ماه آوریل یا اوایل ماه‌‍می معرفی می‌شوند و اگر اکتیویژن این سنت را ادامه دهد، به زودی با نسخه‌ی جدید این سری محبوب آشنا خواهیم شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.