نویسنده: احسان ناخدا جمعه، 20 مرداد 1396
ساعت 12:27

تاریخ انتشار بازی Don’t Knock Twice مشخص شد

4 از 5

تاریخ عرضه بازی Don’t Knock Twice مشخص شد + تریلر جدید

چندی پیش استودیو Wales Interactive بطور رسمی اعلام کرد که بازی Don’t Knock Twice در تاریخ 14 شهریور برای PlayStation VR ،HTC Vive ،Oculus Rift و Xbox One روانه بازار خواهد شد. این عنوان بر اساس فیلمی با همین نام ساخته شده است. بازیکنانی که روی سه پلتفورم یاد شده بازی را خریداری کنند، دو نسخه از این عنوان را دریافت خواهند کرد: 1- نسخه مخصوص هدست‌های واقعیت مجازی  2-نسخه‌ای برای استفاده عادی و بدون نیاز به هدست

این بازی 19.99$ قیمت خورده است اما از آن‌ جایی که در حال حاضر کنسول Xbox One از هدست‌های VR پشتیبانی نمی‌کند، شما تنها می‌توانید نسخه عادی آن را با قیمت 14.99$ بر روی این دستگاه تهیه کنید. این عنوان هم‌اکنون از طریق فروشگاه‌های Steam و Xbox One برای پیش‌خرید موجود است و اگر قصد دارید قبل از انتشار بازی را پیش‌خرید نمایید، قادر هستید از تخفیف 20 درصدی بهره ببرید که قیمت آن را به ترتیب به 16$ و 12$ کاهش می‌دهد. هنوز نسخه‌ای برای PS VR بر روی استور سونی قرار نگرفته و مشخص نیست که آیا این ورژن هم شامل این تخفیف‌ها خواهد شد یا خیر!

Don’t Knock Twice یک بازی ترسناک با دوربین اول‌شخص است که بر اساس فیلمی با همین نام ساخته می‌شود. در این بازی شما در نقش یک مادر قرار می‌گیرید که وظیفه دارید از دختر خود در برابر جادوگر شیطانی محافظت کنید. طبق اطلاعات بدست آمده این عنوان 2 الی 3 ساعت در حال عادی گیم‌پلی دارد و اگر به اندازه کافی شجاع هستید می‌توانید نگاهی به کالکتیبل‌های پخش شده در محیط بیندازید و آن‌ها را جمع‌آوری کنید.

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.