نویسنده: احسان ناخدا جمعه، 20 مرداد 1396
ساعت 13:04

شینجی‌میکامی توصیه می‌کند Evil Within 2 را با درجه‌سختی آسان انجام دهید

4.5 از 5

شینجی میکامی توصیه می‌کند عنوان The Evil Within 2 را بر روی درجه سختی Casual به پایان برسانید

هفته پیش بود که فهمیدیم The Evil Within 2 نسبت به نسخه اول خود از المان‌های «روانشناسانه ترس» بسیار بیشتر استفاده خواهد کرد. و حالا مغز متفکر این سری، آقای شینجی میکامی، به بازیکنان پیشنهاد داده تا این عنوان را بر روی درجه سختی Casual به پایان برسانند.

مدتی پیش آقای میکامی و جان یوهاناس (از استودیو تانگو) مصاحبه‌ای با نشریه Famitsu انجام داده‌ و درباره ویژگی‌های نسخه جدید این سری محبوب بحث و گفتگو کرده‌اند. در این مصاحبه اعلام شد که نسخه دوم از ساختار چند چپتری شماره اول پیروی نمی‌کند و صفحات بارگذاری بسیار کمتر از قبل شده‌اند. همینطور گفته شد که در این شماره هم سیستم Crafting وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد اسلحه‌های خود را بسازید و بطور کلی بازی گسترده‌تر از قبل شده و بازیکنان آزادی بیشتری در The Evil Within 2 خواهند داشت.

علی رغم اینکه انتظار می‌رود درجه‌سختی‌های «Survival» و «Nightmare» چالش بیشتری برای بازیبازها ایجاد می‌کنند، اما میکامی به بازیکنان پیشنهاد داده تا این عنوان را بر روی درجه‌سختی «Casual» به پایان برسانند. هنوز مشخص نیست که آیا میکامی این توصیه را به بازیکنان جدید این سری کرده است یا اینکه خطایی در ترجمه این مصاحبه رخ داده است.

The Evil Within 2 در تاریخ 21 مهر روانه بازار خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.